سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت تا کنون دو دستگاه تشخیص ویروس کرونا از آژانس تحویل ایران شده است و دو دستگاه ایکس ری هم به زودی تحویل می گیریم.

مراکز پرتودرمانی سازمان انرژی اتمی سه شیفته در خدمت بخش سلامت است

قدس آنلاین: بهروز کمالوندی در سخنانی در شبکه خبر در رابطه با فعالیت سازمان انرژی اتمی در مبارزه با کرونا گفت: ما از زمانی که کرونا احساس شد همه تلاش خود را به کار گرفتیم. مرکز پرتو دهی تهران ۲۴ ساعته در خدمت بخش درمانی کشور است. فعالیت‌ها در سازمان برای برآورده کردن نیازهای کاردرمانی و پزشکی در حال انجام است.

وی ادامه داد: مذاکراتی هم با آژانس در باره مبارزه با کرونا داشتیم که خوشبختانه نتیجه بخش هم بود، چهار دستگاه تشخیص سریع ویروس کرونا را آنها به ما دادند که دو دستگاه تا الان تحویل شده است که چند ساعته نتیجه تست ویروس را تحویل می دهد. دو دستگاه ایکس ری هم از آژانس داریم می گیرم. این اقدامات کوچک است اما در راستای مبارزه با کرونا سهم و حمایت خودش را دارد.

کمالوندی گفت: سازمان انرژی اتمی با تمام توان برای مقابله با کرونا در خدمت کشور قرار گرفته است. به طور کلی سه مرکز پرتودهی سازمان سه شیفت در حال کار هستند و کارکنان پول این شیفت‌های اضافه را هم دریافت نمی‌کنند یعنی به طور مجانی در حالی که بخشی از مراکزی که مرکز پرتودهی به آنها خدمات می‌دهد متعلق به بخش خصوصی هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.