به گزارش قدس آنلاین، با توجه به این توافق در طرح سینمای آنلاین که فرصت سیروزه نمایش برای فیلمها در نظر گرفته شده، نمایش دو فیلم زیرنظر و مهمانخانهماهنو بستر آنلاین توسط سرویسهای ویاودی به پایان رسیده است. زیرنظر و مهمانخانهماهنو که بعد از خروج و طلا به طرح اکران آنلاین پیوستند، حالا با پشت سر گذاشتن سی روز از نمایش و فروش بیش از ۱۵۵ هزار و ۸۶ بلیط در مجموع دو فیلم و دو پلتفرم، به شبکه نمایش خانگی وارد خواهند شد. این میزان فروش در حالی رقم خورده که مجموع فروش مهمانخانهماهنو برابر یازده هزار و ۳۶۴ بلیط و مجموع فروش زیرنظر برابر ۱۴۳ هزار و ۷۲۲ بلیط است.
همچنین این دو فیلم روی هم رفته بیش از دو میلیارد و سیصد میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشتند که با وجود تعطیلی سینماها به رونق این صنعت و برگشت آنی سرمایه سینماگران منجر شده است.
از طرفی با توجه به معیارهای تعیین تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی و درنظر گرفتن ۲/۵ تماشاگر به ازای هر بلیط، در مجموع برآورد میشود که بیش از سیصد و هشتاد هزار تماشاگر این دو اثر را به کمک طرح اکران آنلاین تماشا کردهاند. با این حال افزایش تعداد تماشاگران این دو فیلم و تمام فیلمهایی که در طرح اکران آنلاین حضور دارند پس از پایان دوره سی روزه نمایش ادامه خواهد داشت، چرا که پس از پایان اکران آنلاین، فیلمها با طی روندهای اجرایی به بخش شبکه نمایش خانگی نماوا و فیلیمو نیز اضافه خواهند شد.
به این ترتیب پس از تماشاگرانی که با خرید بلیط آنلاین این فیلمها را تماشا کردند، سایر کاربران سرویسهای ویاودی نیز میتوانند با گذشت چند روز دسترسی درون پلتفرمی به این دو محتوا را داشته باشند.
انتهای پیام/
نظر شما