به گزارش قدس آنلاین ، سید مسعود عسگریان صبح دوشنبه در نشستی با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان برایجاد تعامل بیشتر درراستای رفع مشکلات صدور اسناد ثبتی برای املاک عادی همدان اظهارکرد: باید برنامه ریزی به نحوی صورت گیرد که همزمان با صدور پروانه ساختمانی برای املاک عادی، شهروندان با ثبت نام در ادارات ثبت اسناد و املاک موفق به دریافت اسناد ثبتی املاک خود شوند.
مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان همدان هم در این دیدار ضمن اعلام آمادگی این اداره جهت تعامل و همکاری بیشتر با مدیریت شورا و شهرداری همدان، گفت: تعامل بین شهرداری و شورا با اداره ثبت اسناد و املاک می تواند در صدور اسناد ملکی به شهروندان کمک کننده باشد و در این راستا میتوان شهر الکترونیک را نیز محقق کرد.
نظر شما