انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه تاکنون با مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات مواجه نبودیم، گفت: مردم در هر نقطه‌ای که هستند، می‌توانند نکات خود را از طریق سامانه «مردم ناظر» به دست‌اندرکاران انتخابات منتقل کنند.

سخنگوی شورای نگهبان: تاکنون مشکلی در انتخابات گزارش نشده است / سامانه «مردم ناظر» برای اعلام مشکلات و تخلفات

هادی طحان نظیف عصر جمعه - ۸ تیر- در جریان بازدید از روند دریافت رای در حسینیه ارشاد تهران، در جمع خبرنگاران گفت: فرایند رای‌گیری از ۸ صبح شروع شده و طبق زمان‌بندی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

سامانه «مردم ناظر» و ارتباط با دست اندرکاران

سخنگوی شورای نگهبان افزود: همکاران ما در ستاد مرکزی وزارت کشور از طریق سامانه «مردم ناظر» با همه مردم ایران مرتبط هستند؛ نمایندگان نامزدها هم در این ستاد حضور دارند تا اگر نکته‌ای وجود دارد بی‌واسطه آن را منتقل کنند.

طحان نظیف بیان کرد: سامانه مردم ناظر طراحی شده است تا مردم در هر نقطه‌ای که هستند نکات خود را به دست‌اندرکاران انتخابات منتقل کنند.

وی از مردم درخواست کرد تا رای‌گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند تا فرایند انتخابات به صورت روان طی شود.

شمارش آرا پس از پایان رای‌گیری

طحان نظیف درباره فرایند اعلام نتایج هم گفت: آغاز شمارش آرا با پایان انتخابات خواهد بود و آن را وزارت کشور انجام خواهد داد فعلاً با تشکیل صفوف به هم پیوسته مردم در حال رای‌گیری هستیم.

سخنگوی شورای نگهبان درباره ابزارهای شورای نگهبان برای برخورد با تخلف عنوان کرد: تاکنون مشکل خاصی مواجه نبودیم، اما پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

وی درباره دور دوم انتخابات هم گفت: این موضوع پس از پایان انتخابات مشخص می‌شود، اما پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه هم طبق قانون انجام شده است. اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود، روز جمعه هفته بعد - ۱۵ تیر- برگزار می‌شود، پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه هم طبق قانون انجام شده است جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.