هشت روستای مرزی خراسان رضوی در جریان سفر روز جمعه استاندار به شهرستان کلات، به شبکه سراسری گاز متصل شده و مشعل گاز بیش از ۸۰۰ خانوار ساکن در این مناطق روشن شد.

هشت روستای خراسان رضوی به شبکه گاز متصل شد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار خراسان رضوی در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به روستاهای کلات گفت: یکی از برکات بزرگ نظام اسلامی، نهضت گازرسانی در کشور است که در سطح گسترده انجام شده است.

محمدصادق معتمدیان افزود: در خراسان رضوی همه مناطق شهری به صورت کامل از گاز برخوردار هستند و روستاهای بالای ۲۰ خانوار و واجد شرایط باقی مانده نیز حداکثر تا ۲ سال آتی از خدمات گاز بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: برای گازرسانی به این روستاها ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که کار گازرسانی به ۹ روستای دیگر این شهرستان نیز در حال انجام است که تا سال آینده به پایان خواهد رسید.

حسن افتخاری افزود: امروز مراسم گازرسانی به هشت روستا، در روستای رباط برگزار شد که علاوه بر این روستا، روستاهای حصار حاج اسماعیل، قاباخ، سلطان آباد، ارچنگان، سینی نو، کرم و ایده لیک نیز از گاز برخوردار شدند.

استاندار خراسان رضوی امروز در آخرین روز سال ۱۳۹۹، به منظور دیدار با مردم و افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی به شهرستان مرزی کلات واقع در در ۱۵۸ کیلومتری شمال مشهد سفر کرد.

شرکت ملی گاز در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی به ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۸۹۴ خانوار سوخت‌رسانی می‌کند.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.