معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی گفت: ثبت نام اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت و رهگیری پست موجب حذف واسطه‌ها و واقعی‌سازی قیمت می‌شود.

ثبت نام اجزای زنجیره تولید گوشت مرغ از تولید تا توزیع

به گزارش قدس آنلاین،   علی غفوری مقدم در جلسه بررسی مشکلات اجرایی سامانه رهگیری پست در رصد کالای گوشت مرغ  در روز یک شنبه   ۱۰ مرداد سالجاری اظهار کرد:  طی ماههای اخیر اقدامات زیادی به منظور ساماندهی بازار مرغ در سطح استان اجرایی شده است.
وی افزود : مسئولیت زنجیره تأمین گوشت مرغ که بر عهده جهادکشاورزی و نظارت بر نحوه توزیع بر عهده معاونت بازرسی سازمان صمت است که نظارت دقیق بازرسین سازمان در این خصوص انجام می شود.
وی ادامه داد : از کشتارگاه‌های مرغ در سطح استان و خودروهای حمل مرغ درخواست شده تا نرم‌افزار مربوطه که توسط اداره پست ایجاد شده را نصب کنند تا فرایند تولید تا توزیع تحت‌نظر باشد.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت  در ادامه خاطر نشان کرد: کشتارگاه‌های مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند در غیر اینصورت عرضه آن‌ها بعنوان خارج از شبکه تلقی خواهد شد.
غفوری مقدم تصریح کرد: خرده فروشان گوشت مرغ باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام و میزان دریافتی خود را در این سامانه به ثبت برسانند.
وی تاکید کرد: اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت و رهگیری پست  ثبت نام نمایند و واحدهایی که در این سامانه ثبت نام نکنند نمی توانند فعالیتی داشته باشند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.