تحولات منطقه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا رحیم‌نیا را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه منصوب کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت منصوب شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین؛ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا رحیم‌نیا را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علیرضا رحیم‌نیا

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)

باسلام؛

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر جهت خدمت به  مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید، در این راستا با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

انتظار دارد با بهره‌گیری از دانش و مهارت نیروهای ارزشی، پرتلاش و توانمند در امور مشروحه ذیل اهتمام لازم را به عمل آورید:

۱- استقرار کامل نظام جامع مدیریت ارزیابی عملکرد با تدوین شاخص‌ها و نشانگری‌های ارزیابی درونی و بیرونی در تمامی واحدهای ستادی دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی و سازمان های وابسته در راستای تعالی عملکرد سازمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطوح ملی و استانی.

۲- بازبینی و ارتقا و مهندسی مجدد نظام ارزیابی عملکرد مدیران در تمامی واحدهای ستادی و دانشگاه‌ها و سازمان‌های وابسته با هدف پایش و کنترل عملکرد سازمانی در راستای استقرار کامل نظام جامع ارزیابی عملکرد.

۳- طراحی و استقرار سامانه مدیریت عملکرد و ارتقا آن و تهیه و ارسال گزارشات به مبادی ذیربط.

۴- تدوین برنامه‌های بازرسی مستمر. دوره ای و یا موردی از واحدهای تابعه جهت سنجش و مطابقت عملکرد اقدام کنندگان با اهداف، برنامه ها، دستورالعمل‌ها، ضوابط و شاخصه های مورد ارزیابی و سنجش میران رضایت مردم.

۵- انجام اقدامات لازم در زمینه کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی‌های آشکار و پنهان.

۶- نظارت بر آئین نامه‌های مالی، معاملاتی دانشگاه ها، مناقصات و مزایده‌ها و قراردادهای دستگاه، دانشگاه‌ها و سازمان ها و شرکت‌های تابعه با هماهنگی معاونت ذیربط.

۷- هماهنگی و تعامل سازنده و هدفمند با واحدهای نظارتی تابعه وزارت بهداشت در راستای هم افزایی عملکردهای نظارتی.

۸- ایجاد سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات به ویژه مردم و جامعه محترم علوم پزشکی کشور.

۹- آموزش و توانمندسازی مستمر کارکنان دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه ها و سازمان‌های تابعه.

۱۰- ارتباط و تعامل سازنده با سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظایف مندرج در ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون اصول ۸۸ و ۹۰ مجلس شورای اسلامی، دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و پاسخگویی مناسب به موارد واصله.

بدیهی است در کلیه موارد مذکور گزارشات عملکرد آن دفتر را به حوزه وزارتی ارسال خواهد نمود.

توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه پرودگار متعال خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.