نخستین ملاقات سرمربی آبی پوشان پایتخت با اعضای هیئت مدیره این باشگاه عواید مطلوبی برای شاگردان فرهاد مجیدی داشت.

منتظر اتفاقات ویژه در استقلال باشید

در این نشست برخلاف آنچه تصور می‌شد، اعضای هیئت مدیره به جای موضع تند و تیز گذشته از مجیدی خواستند بدون هیچ مقدمه‌ای به سراغ نیازهای واقعی استقلال برود. نیازهای اولیه برای آماده سازی تیم، استانداردسازی تجهیزات، وجود یک زمین تمرین مطلوب و نظام پرداختی منظم مواردی بود که مجیدی از هیئت مدیره درخواست کرد.

پس از طرح این مسائل اعضای هیئت مدیره بسته حمایتی خود را برای فرهاد مجیدی رونمایی کردند تا سرمربی استقلال غافلگیر شود. مهم‌ترین اتفاق تغییر کارگزار رسمی باشگاه بود که پیش از این درخواست برکناری مجیدی را به مدیریت قبل ارائه داده بود. پس از آن آجورلو خبر از عقد قرارداد رسمی با یکی از مجموعه‌های ورزشی برای برگزاری تمرینات تیم داد. تسویه حساب با بدهکاران و پرداخت پیش قرارداد بازیکنان جدید و بحث و گفت‌وگو با خریدهای جدید از دیگر اتفاقات بود.

محمد مؤمنی دبیر هیئت مدیره استقلال در خصوص محتوای جلسه مذکور به خبرنگار قدس گفت: برابر مصوبه هیئت مدیره کارگزار جدید باشگاه هفته آینده معرفی خواهد شد که مبلغ مورد نظر سه برابر تفاوت نسبت به رقم قبلی دارد.

وی در ادامه افزود: بابت فرایند جذب بازیکن ایرانی و خارجی نیز توافقات لازم انجام شد، سرمربی تیم بازیکنان مورد نظر خود را به هیئت مدیره معرفی کرد که پس از بررسی رزومه بازیکنان و کشف قیمت آن‌ها مجوز جذب آن‌ها صادر شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی این بازیکنان برای شرکت در تست‌های پزشکی وارد ایران خواهند شد.

وی درباره احتمال حضور فرشید اسماعیلی در ترکیب استقلال نیز گفت: اسماعیلی در حال حاضر دو پیشنهاد خارجی دارد و قرار است پس از بررسی آن‌ها بلافاصله پاسخ نهایی را به ما بدهد.

دبیرهیئت مدیره استقلال گفت: خوشبختانه برنامه‌های مطلوبی در هیئت مدیره مطرح شده که با قطعی شدن آن می توانیم منتظر اتفاقات ویژه در بدنه باشگاه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.