رییس اتحادیه صنف فروشندگان طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: با تداوم روند کاهش قیمت دلار، نرخ سکه و طلا نیز کاهش پیدا کرده و متناسب با آن بازار خرید و فروش طلا در این شهر از کسادی خارج شده است.

تداوم کاهش قیمت سکه و طلا و رونق بازار آن در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر معبودی نژاد افزود: از هفته گذشته تاکنون قیمت هر دلار هفت هزار ریال، قیمت هر سکه بهار آزادی سه هزار ریال، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۲۰ هزار ریال کاهش یافته است.

وی ادامه داد: همزمان با کاهش نرخ دلار، سکه و طلا، ماه عزاداری نیز به پایان رسید و امید به رونق خرید و فروش طلا افزایش یافت.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: به هر میزان که نرخ دلار روند کاهشی داشته باشد، بازار طلا رونق بیشتر می‌گیرد و خرید و فروش آن افزایش پیدا می کند.

وی افزود: در ایام پایانی ماه صفر که حضور زائران در مشهد افزایش یافت، خریداران زیورآلات نقره به عنوان یکی از اقلام سوغات مشهد نیز بیشتر شد و نقره نیز بازار پررونق خود را حفظ کرد.

نرخ هر دلار در بازار امروز مشهد ۲۶۸ هزار و ۹۲۰ ریال، سکه کامل بهار آزادی ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، نیم سکه ۶۰ میلیون ریال و ربع سکه ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.