سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از برگزاری مانور استانی به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در راستای مقابله با برق های غیرمجاز و مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز و همچنین نصب کنتورهای هوشمند فهام برای مشترکین دیماندی خبر داد.

مانور مقابله با برق های غیر مجاز در مازندران برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی توزیع برق مازندران، حسینی کارنامی اظهار داشت: این مانور در سطح امورهای ۱۸ گانه و در قالب ۵۶ اکیپ با ۱۱۲ نیرو برگزار شد.
وی اضافه کرد: هدف اصلی این مانور کشف برق های غیرمجاز و شناسایی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز بوده که هر دو مورد تاثیر مستقیم و به سزایی در کاهش تلفات و همچنین مدیریت بار در ایام پیک دارند.
سرپرست توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در این مانور گفت: از دیگر فعالیت مهم انجام شده در این مانور، تعویض کنتورهای عادی مشترکین دیماندی با کنتورهای هوشمند فهام بوده که سهم شایانی در کنترل بار مشترکین در ایام پیک و مدیریت مصرف با هدف کاهش خاموشی ها دارد.
حسینی با اشاره به اینکه در طی این مانور مجموعاً لوازم اندازه گیری ۱۱۷۶ مشترک مورد بازدید قرار گرفت و ۲۴ برق غیرمجاز مستقیم از شبکه جمع آوری شد، افزود: در این راستا ۵۸ مورد دستکاری کشف و ۱۶۷ کنتور به دلیل معیوب بودن تعویض گردید.
وی ادامه داد: همچنین یک مرکز غیرقانونی استخراج رمزارز با تعداد ۱۸ دستگاه ماینر کشف و تعداد ۷۸ دستگاه کنتور فهام نصب گردید تا عملکرد قابل قبولی نیز در این بخش به ثبت برسد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.