پیکر نخستین بانوی شهید تازه تفحص شده کشور «فاطمه اسدی» در حرم مطهر رضوی طواف داده شد.

طواف پیکر بانوی شهید تازه تفحص شده «فاطمه اسدی» در حرم حضرت رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین،  پیکر مطهر بانوی شهید تازه تفحص شده فاطمه اسدی  به حرم مطهر رضوی منتقل و علاوه بر طواف گرداگرد مضجع منور رضوی به رواق امام خمینی (ره) منتقل و سپس مراسم سوگواری و ذکر مصیبت با حضور خادمان این بارگاه منور و زائران و مجاوران برگزار شد.

حجت الاسلام حیدری کاشانی

در این مراسم سراسر حزن و اندوه، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر حیدری کاشانی؛ سخنران این مراسم خودشناسی و خودسازی برای رسیدن به بهشت را دو رسالت مهم انسان برشمرد و اظهار کرد: کسی که دنیا را خانه حقیقی نداند و خون خود را نثار راه امام کند قطعا با ائمه اطهار(ع) همراه و محشور خواهد شد.

وی گفت: توجه به آخرت، معاد، بهشت، جهنم، درجات بهشتی و نعمت‌های بهشتی همه مسائلی هستند که در مهاجرت ما به آخرت باید مدنظر قرار گیرد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: تمام دنیا نسبت به آخرت مانند دوران جنینی نسبت به دنیا است، قرار است همه چیز را در این دنیا رها کنیم و به آخرت برویم.

مداح

در ادامه این مراسم نیز دعای پرفیض کمیل توسط علی مالکی نژاد، زیارت امین الله توسط ابراهیم قانع و زیارت وارث توسط صفایی از ذاکران اهل بیت(ع) حرم رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه(س)  قرائت شد.
پیکر نخستین بانوی شهید تفحص شده کشور قرار است پس از تشییع، در جوار مرقد بی بی هاجر خاتون(س) خواهر گرامی امام رضا(ع) در سنندج به خاک سپرده شود.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.