این اتوبوسهای خریداری شده با حداقل آلایندگی و با استاندارد یورو چهار(با فیلتر dpf) و یورو پنج و همچنین رمپویژه ویلچر به منظور استفاده توانیابان است.
متوسط عمر ناوگان اتوبوسرانی بیش از ۹ سال است که با ورود ۸۳ دستگاه اتوبوس جدید به ۸.۵ سال کاهش مییابد.
شهرداری مشهد با کمترین هزینه استفاده از نیروی متخصص بومی و تسهیلات تبصره ۱۸ بودجه عمومی کشور در نظر دارد ۳۵۰ دستگاه اتوبوس با استاندارد آلایندگی مناسب را بازسازی و به سرویسدهی بازگرداند.
براساس گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد در مرحله اول بازسازی ناوگان از محل تسهیلات دولتی کمبهره بازسازی ۷۸ دستگاه اتوبوس فرسوده با اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد و از این تعداد ۲۷ دستگاه آماده خدماترسانی است.
انتهای پیام
نظر شما