انتخاب چهاردهم

۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 79326

بازیگر نقش شادی مستشارنیا در مجموعه تلویزیونیکلاه پهلوی با بیان آنکه این شخصیت به استناد تاریخ، واقعیت بیرونی ندارد، افزود که شادی مستشارنیا از طرفداران کشف حجاب در ایران است، اما با پیشرفت داستان تفکرات او تغییر می‌کند.

شادی مستشارنیا واقعی نیست!

به گزارش قدس آنلاین بهاره کیان افشار روز یکشنبه به ایرنا گفت: وقتی ایفای این نقش به من پیشنهاد شد، از آنجا که واقعیت تاریخی نداشت، امکان تحقیق و مطالعه بیشتر نیز از من سلب شد و به همین خاطر به فیلمنامه و سخنان کارگردان اکتفا کردم.

وی با بیان آنکه شادی مستشارنیا شخصیتی متعددی دارد که با گذشت زمان و پیشرفت سریال بیشتر به بینندگان معرفی می‌شود، افزود:شادی مستشارنیا به عنوان دختر ایرانی تحصیل‌ کرده در پاریس، به اصول خانوادگی پایبند است، اما به خاطر موقعیت خانوادگی و اجتماعی از بالا به مسایل زندگی نگاه می کند.

کیان افشار ادامه داد: این شخصیت وقتی وارد اجتماع می‌شود، بخش‌هایی از شخصیت و تفکرات او نیز تغییر می‌کند که این تحول با گذشت زمان رخ می‌دهد.

وی که از نخسیتن بازیگرانی بود که برای ایفای نقش در این سریال تاریخی انتخاب شد، افزود: از بهمن سال ۱۳۸۳ وارد پروژه کلاه پهلوی شدم و کار از سال ۱۳۸۵ کلید خورد. در مدت فیلمبرداری، گروه تولید با مشکلات متعددی روبرو بود و هر بار با بروز یک اتفاق کار متوقف می‌شد.

کیان افشار درباره مشکلات ایفای نقش در این مجموعه تاریخی نیز گفت: گاهی باید صحنه‌های زمستانی را که تعداد آن نیز زیاد بود، در تابستان ضبط می‌کردیم و به همین خاطر مجبور بودیم چکمه و پالتو بپوشیم. گاهی نیز در سرمای زمستان باید صحنه‌های مربوط به تابستان ضبط می‌شد، که مشکل‌زا بود.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اضافه کرد: ساعت های طولانی کار هم یکی دیگر از سختی های این سریال بود؛ برای نمونه ضبط تصاویر مربوط به مراسم و جشن که بازیگران زیادی در آن حضور داشتند، باید برای مدت طولانی منتظر می‌ماندیم تا نوبت بازی ما شود.

کیان افشار، نقش آفرینی در کنار پیشکسوتان عرصه بازیگری و کارگردانی را از نقاط قوت این مجموعه بویژه برای بازیگران جوان دانست و تاکید کرد: با وجود طولانی شدن روند تولید، عوامل تولید همگی تلاش داشتند تا هر کس به سهم خود کار خوب تحویل دهد.

مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی به نویسندگی و کارگردانی ضیاالدین دری جمعه شب ها از شبکه یک سیما پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    یک سریال مزخرف و سر تا پا دروغ... هر چند که بعید می دونم جرات داشته باشید این نظر رو تایید کنید.