انتخابات

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 797209

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور از کشف ۷۰ تُن روغن خوراکی قاچاق توسط بسیج نیشابور خبر داد.

۷۰ تُن روغن خوراکی قاچاق در نیشابور کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی نیک‌یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور  اظهار کرد: در راستای پایش وضعیت کالاهای اساسی و گزارشاتی مبنی بر کمبود روغن در فروشگاه‌های سطح شهر، با هوشیاری و رصد و اشراف معاونت اطلاعات ناحیه، یک دستگاه تریلی حامل ۲۴ تن روغن خوراکی قاچاق و بدون مجوز از یکی از واحدهای تولیدی روغن در نیشابور کشف شد.

فرمانده بسیج سپاه نیشابور خاطرنشان کرد: این تریلی حامل روغن بارگیری و قصد خروج از استان را داشت که با هماهنگی دستگاه قضایی و حضور بازرسین صمت و جهاد کشاورزی توسط تعزیرات شهرستان توقیف شد.

وی بابیان اینکه اقدامات بعدی برای شناسایی عوامل اصلی در دستور کار قرار گرفته است  افزود: ارزش ریالی این بار تقریبا ۷ میلیارد ریال است.

فرمانده بسیج سپاه نیشابور تاکید کرد: مقدار ۴۶ تن روغن دیگر در کارخانه فوق بدون اخذ مجوزهای لازم تولید شده و در حال بارگیری و انتقال به خارج از استان بود که با  هماهنگی تعزیرات شهرستان و با حضور بازرسین صمت و جهاد شهرستان در محل کارخانه توقیف شد.

سرهنگ نیک‌یاد گفت: این بار روغن طی روز های آینده با تدبیر مسئولین شهرستان به منظور جبران کمبود روغن در داخل شهرستان توزیع خواهد شد.

وی از مردم  درخواست نمود تا موارد مربوط به احتکار و یا قاچاق کالاهای اساسی را از طریق سامانه ۱۱۴ ستاد خبری بسیج اطلاع رسانی نمایند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.