مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ۱۴ خرداد در تانزانیا برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در تانزانیا برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رایزن فرهنگی کشورمان در تانزانیا می‌گوید: به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۱۴ خرداد ماه امسال مراسمی با همکاری مشترک رایزنی فرهنگی ایران و دپارتمان فلسفه و مطالعات ادیان دانشگاه دارالسلام برگزار می‌شود.

او این سخنان را در برابر مایکل لیاکوروا رئیس دپارتمان فلسفه و مطالعات ادیان دانشگاه دارالسلام مطرح و با اشاره به تفاهم نامه جدید امضا شده بین دانشگاه تهران و دارالسلام بر لزوم تقویت و تداوم همکاری‌های فی مابین تاکید کرد.

به گفته پیرانی بسیاری از دستاوردهای کشورهای غربی از کتاب‌های دانشمندان و علمای کشورهای اسلامی به ویژه ایران مانند بزرگانی، چون بوعلی سینا و ملاصدرا به دست آمده است.

رئیس دپارتمان فلسفه و مطالعات ادیان دانشگاه دارالسلام هم در این دیدار با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه بین دو دانشگاه تهران و دارالسلام گفت ما سال‌ها به دنبال این تفاهم‌نامه بودیم و همکاران رایزنی فرهنگی چندین سال برای امضای آن تلاش کردند.

به گفته او جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور اسلامی می‌تواند نقطه نظرات خود را در مورد اسلام و فلسفه اسلامی با مردم تانزانیا به اشتراک بگذارد.

گفتنی است مقرر شد دو سخنران  از سوی این دانشگاه برای مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و ۲۰۰ نفر از دانشجویان در این مراسم شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.