۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 801643

وزیر ورزش و جوانان گفت: با مدیرعامل باشگاه استقلال اختلافی ندارم و اگر فرصت کنم همه مسابقات را تماشا می‌کنم.

سجادی: هیچ اختلافی با آجرلو ندارم

به گزارش قدس آنلاین، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان بعد از جلسه هیئت دولت درباره اقدامات حقوقی برای بازی لغو شده تیم ملی فوتبال  کشورمان با کانادا، اظهار کرد: ما در چند روز گذشته ستادی تشکل دادیم و با اعضا و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط مشورت‌های لازم را انجام دادیم، همچنین تصمیمات و مکاتباتی را با توجه به ظرفیت‌های وزات امور خارجه برای فدراسیون کانادا ارسال کردیم که منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال این کشور هستیم. لازم است اعلام کنم هفته آینده ماموریتی به قطر دارم و در کنار آن به تیم ملی هم سر خواهم زد.

بعد از لغو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کانادا ملی پوشان ایران قرار است برای آماده سازی خود جهت شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است سفری به دوحه داشته تا در آنجا چند بازی دوستانه انجام دهند.

همه تیم‌ها مورد حمایت من هستند

اینکه می‌گویند بنده با مدیرعامل باشگاه استقلال اختلاف دارم به هیچ عنوان درست نیست، من اگر فرصت کنم همه مسابقات را تماشا خواهم کرد، زیرا همه تیم‌ها مورد حمایت من هستند. مخصوصا استقلال و پرسپولیس که هر ۲ مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار دارند. به نظر من مجری برنامه دیشب خواسته شوخی کند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه در آخرین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌های پایتخت در پایان این مسابقه و در غیاب وزیر ورزش و جوانان جام قهرمانی را بالای سر بردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.