انتخابات

سرانجام سنگربان پرحاشیه تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم جدا و راهی تراکتور شد.

آخرین نه مدیران پرسپولیس به دروازه‌بان پرحاشیه؛ بیرانوند راهی تراکتور می‌شود

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خردادماه به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکند، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد.

به دنبال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخ‌پوشان، هیات‌ مدیره باشگاه رضا درویش را مامور کرد تا برای جانشین وی اقدام کند و در ادامه اقدام قانونی در خصوص فسخ قرارداد سنگربان ملی‌پوش خود را در دستور کار قرار گیرد. هرچند بیرانوند بارها از طریق واسطه‌های مختلف خواهان بازگشت به پرسپولیس بود اما مدیریت باشگاه هر بار مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد.

روز گذشته در شرایطی که بیرانوند با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در مورد حواشی اخیر واکنش نشان داد. این سنگربان بار دیگر در تلاش بود تا با سرخ‌پوشان به توافق برسد که این بار باز هم درخواست وی با پاسخ منفی پرسپولیسی‌ها مواجه شد تا بدین ترتیب این دروازه‌بان پرحاشیه به پایان کار خود در جمع سرخ‌پوشان برسد.

سنگربان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی با توجه به توافقاتی که با تیم تراکتور تبریز داشته است به زودی راهی تبریز خواهد شد و با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.