سی و هشتمین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر از ۶ تا ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

سی و هشتمین آزمون‌ جامع و ادواری فرهنگ و هنر برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: سومین آزمون جامع فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ با حضور ۱۶۲۵۰ نفر شرکت کننده و سی و هشتمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر با حضور ۵۹۳۹ نفر شرکت کننده، در ۲۸ رشته از ششم تا یازدهم شهریور ماه به صورت آنلاین و حضوری و در دو بخش کتبی و عملی برگزار می‌شود.

سی و هشتمین آزمون‌ جامع و ادواری فرهنگ و هنر برگزار می‌شود

اسماعیلی افزود: آزمون های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شامل آزمون های کتبی و عملی می باشد که به صورت سراسری و همزمان، به منظور فراگیر ی و ارتقاء سطح آموزش های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ‌التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش های مهارتی به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از آزمون در مجموع ۲۲۱۸۹ نفر در سامانه ی اعلامی ثبت نام کردند که از این تعداد، متقاضیان مرد ۱۵۶۱۸ نفر و متقاضیان خانم ۶۵۷۱ بودند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در پایان خاطرنشان کرد: نتایج آزمون ها در سامانه آزمون هنر به نشانی : honarazmoon.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.