انتخابات

عملیات احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت توزیع برق در منطقه "بوژان" نیشابور با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان آغاز شد.

عملیات احداث یک پست توزیع برق در نیشابور آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار خراسان رضوی در آیین کلنگ زنی این پست توزیع برق گفت: پست ۱۳۲ کیلو ولت توزیع و نگهداری نیرو با ظرفیت ۶۰ مگا ولت‌آمپر با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال در مدت ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

یعقوبعلی نظری افزود: شهرستان نیشابور در کشاورزی، دامداری، صنعت و خدمات در مسیر توسعه قرار دارد که با ایجاد زیر ساخت ها در حال توسعه این بخشها هستیم، اگر در موضوعی نیاز به تصمیم گیری جدید باشد با نظر مسوولان محلی به نتیجه خواهد رسید.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به پاسداشت وحدت و پرهیز از هرگونه تفرقه بیان کرد: خوشبختانه این موضوع در کلیت استان خراسان رضوی و در عرصه های مختلف وجود دارد و در شهرستان نیشابور نیز این وحدت وجود دارد و نتیجه این وحدت با نگاه خدمت به مردم باعث رفع عقب ماندگی در بخش های مختلف می شود و کارها به نتیجه خواهد رسید.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: سهم شهرستان از بودجه استان خراسان رضوی با وجود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت رعایت نشده، در حقیقت بودجه استان ناعادلانه بین شهرستانها توزیع شده است.

احسان ارکانی افزود: بواسطه مشکلات در تامین بودجه بسیاری از طرح ها نیمه تمام مانده است و همین پست توزیع نیرو از جمله این طرح هاست.

وی گفت: بواسطه مساله تامین برق برای صنایع شهرستان تاکنون بسیاری از شرکتهای صنعتی و دانش بنیان از آغاز به کار در این شهرستان انصراف داده اند.

فرماندار نیشابور نیز بیان کرد: عملیات اجرایی پست ۱۳۲ کیلو وات بوژان پس از پنج سال بالاخره بودجه گرفت و کلنگ احداث آن به زمین زده شد.

ابوطالب جوان افزود: پروژه های متعددی در شهرستان داریم که ۲۰ سال از کلنگ زنی احداث آنها می گذرد اما به دلیل کمبود بودجه تاکنون به بهره برداری نرسیده اند.

استاندار خراسان رضوی به همراه معاونان و مدیران کل و مدیران شهرستانی و نماینده مردم نیشابور در مجلس، روز شنبه در سفر به نیشابور از چند طرح عمرانی در این شهرستان بازدید کرد .

بازدید از پروژه ساخت یک بیمارستان نیمه تمام، طرح مسکن ملی نیشابور، یک کتابخانه در دست احداث و یک یادمان شهدا از دیگر برنامه های استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه به نیشابور است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.