۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 821747

تلویزیون شیائومی A۲ یکی از محصولات اقتصادی برند شیائومی است که در سال ۲۰۲۲ طراحی شده است.

معرفی تلویزیون شیائومی ۲۰۲۲ - ۲۰۲۱ مدل A۲

در این مقاله قصد داریم یکی از جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند برند شیائومی که در لیست تلویزیون‌های مقرون به صرفه شیائومی در سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است را برایتان معرفی کنیم. تلویزیون شیائومی A۲ یکی از محصولات اقتصادی برند شیائومی است که در سال ۲۰۲۲ طراحی شده است. قیمت این تلویزیون کمی بیشتر از قیمت تلویزیون سامسونگ AU۷۰۰۰ و کمی ارزانتر از قیمت تلویزیون سامسونگ AU۸۰۰۰ است. این تلویزیون کاملاً زیبا است و هیچگونه فریمی در اطراف آن وجود ندارد و می‌تواند تمام تمامی تمرکز شما را بر روی محتوای درحال پخش حفظ کند. در تلویزیون هوشمند شیائومی A۲ نسخه ۱۰ سیستم عامل اندروید به کار رفته است و با وجود این قابلیت شما به راحتی می‌توانید به هزاران برنامه دسترسی داشته باشید و حتی اپلیکیشن‌های مختلف را دانلود و بر روی صفحه نمایش تلویزیون نصب کنید.

تلویزیون اندروید شیائومی A۲ به کیفیت تصویر ۴K مجهز شده است و تصاویر را با رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل نمایش می‌دهد. همچنین این محصول از صدای Dolby Audio + DTS-HD برخوردار است و به خاطر داشتن دستیار صوتی Google Assistant می‌تواند امکان تعامل صوتی شما را با تلویزیون فراهم کند. تلویزیون ۴K‌ شیائومی A۲ تمامی جزئیات را به صورت کامل و بدون عیب و نقص نمایش می‌دهد. این محصول از عمق رنگ ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و از نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتز برخوردار است. با وجود این قابلیت تمامی محتواهای اکشن و ورزشی کاملا رسا و بدون تاری و تأخیر ارائه می‌شوند. تلویزیون ۲۰۲۲ شیائومی A۲ زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه دارد و می‌تواند امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار دهد.

این تلویزیون به فرمتهای تصویری HDR۱۰+ و HLG مجهز شده است و می‌تواند با وجود قابلیت‌های تصویر مختلف کنتراست و روشنایی تلویزیون را تنظیم کند. در تلویزیون اندروید شیائومی A۲ ۲۰ وات قدرت صوتی دریافت می‌کنید شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

طراحی تلویزیون اسمارت شیائومی

طراحی این تلویزیون خیلی شبیه به تلویزیون سامسونگ AU۹۰۰۰ است ولی قیمت تلویزیون سامسونگ AU۹۰۰۰ کمی از این تلویزیون بیشتر است. تلویزیون شیائومی A۲ در سایزهای ۳۲ اینچ ۴۳ اینچ و ۵۵ اینچ توسط برند شیائومی در سال ۲۰۲۲ تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از بدنه فلزی پشتیبانی می‌کند و به سبک جدید طراحی شده است. بدنه فلزی تلویزیون باعث شده است این محصول مقاومت و استحکام بسیار بالایی داشته باشد.

همچنین فریم اطراف تلویزیون کاملا باریک و ظریف طراحی شده است. قابی که در اطراف تلویزیون وجود دارد در سه طرف تلویزیون قرار گرفته است و به قدری باریک است که حتی از دور متوجه این قاب نمی‌شوید. در پنل پایین تلویزیون سوکت پایه و لوگو شیائومی قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده است که بدنه تلویزیون کمی ضخیم‌تر باشد. در تلویزیون اسمارت شیائومی A۲ یک پایه کوچک توخالی طراحی شده است که درست وسط پنل پایین تلویزیون قرار می‌گیرد. این پایه به خوبی می‌تواند وزن و تعادل تلویزیون را حفظ کند. پایه تلویزیون شیائومی A۲ فلزی است و برای اتصال به دیوار شما به راکت ۳۰۰ در ۳۰۰ میلی متر نیاز خواهید داشت.

تلویزیون شیائومی A2

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۲ شیائومی A۲

تلویزیون اسمارت شیائومی A۲ تجربه بصری همه جانبه از زیبایی‌های طبیعت در اختیار شما قرار می‌دهد. این تلویزیون تصاویر و صحنه‌ها را کاملا واقعی و طبیعی پخش می‌کند. در این محصول قابلیت‌های تصویری بسیار زیادی به کار رفته است و باعث شده است که شما تصاویر باکیفیت بسیار فوق العاده ای دریافت کنید. بر روی صفحه نمایش تلویزیون A۲ کیفیت تصویر ۴K وجود دارد و همین موضوع باعث شده است که شما رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل دریافت کنید به عبارتی بر روی صفحه نمایش تلویزیون شیائومی A۲ بیش از ۸.۳ میلیون پیکسل وجود دارد که می‌تواند در مقایسه با یک تلویزیون فول اچ دی تصاویر را با دو برابر رزولوشن بیشتر نمایش دهد.

هر چه میزان رزولوشن افزایش یابد جزئیات بیشتری از صحنه‌ها و تصاویر نیز مشاهده می‌شود. تلویزیون ۴K‌ شیائومی A۲ از کنتراست تصویر فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌تواند رنگ‌ها را کاملاً زنده برایتان نمایش دهد. این تلویزیون از میلیاردها رنگ پشتیبانی می‌کند و این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید کوچکترین جزئیات رنگها را نیز مشاهده کنید. با توجه به اینکه تلویزیون شیائومی A۲ به نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتز مجهز شده است تمامی حرکات را سریع ارائه می‌دهد. با خرید این تلویزیون به معنای واقعی سینما را به خانه خود وارد کرده اید زیرا این محصول به فناوری DOLBY VISION مجهز شده است و می‌تواند روشنایی، کنتراست و رنگ محتواها را به بهترین شکل ممکن تنظیم نماید.

تلویزیون شیائومی A2

سیستم صوتی تلویزیون هوشمند شیائومی A۲

تلویزیون اندروید شیائومی A۲ به سیستم صوتی قدرتمند مجهز شده است. این تلویزیون از ۲۴ وات توان خروجی برخوردار است و می‌تواند سیستم صوتی با کیفیت را برایتان ارائه دهد. تلویزیون شیائومی A۲ به خاطر داشتن فناوری‌های قدرتمند از توان صوتی ۲۴ وات برخوردار است و به دو بلندگوی ۱۲ وات مجهز شده است. این تلویزیون صدای استریو را به گوش شما می‌رساند و شما می‌توانید عمق صحنه‌ها را دریافت کنید. در تلویزیون اسمارت شیائومی A۲ فناوری‌های Dolby Audio + DTS-HD به کار رفته است که هر کدام از آنها بر روی کیفیت صوتی تلویزیون نقش بسیار مهمی دارند.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند شیائومی A۲

تلویزیون ۴K‌ شیائومی A۲ دنیایی از برنامه‌ها و سرگرمی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این تلویزیون به رابط کاربری اندروید مجهز شده است. این سیستم عامل یکی از محبوب ترین سیستم عامل‌ها در جهان شناخته شده است و کاملاً ساده و کاربردی می‌باشد. تلویزیون اسمارت شیائومی A۲ بیش از ۴۰۰ هزار فیلم و سریال را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما میتوانید اپلیکیشن‌های مورد علاقه خودتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نصب کنید. این محصول ۱۶ گیگ حافظه داخلی دارد و با وجود دستیار صوتی Google Assistant این امکان برای شما فراهم شده است که با استفاده از صدا با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید. شما می‌توانید تلویزیون اسمارت شیائومی A۲ را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.