۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
کد خبر: 825582

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اشباع حضور صنایع در منطقه غرب شهر مشهد، توجه و گسترش صنایع در منطقه شرق مشهد دارای اولویت است.

صنایع در شرق مشهد گسترش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، یعقوبعلی نظری امروز در بازدید از شهرک صنعتی چرمشهر و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی این شهرک در جاده مشهد -سرخس اظهار کرد: با توجه به عقب ماندگی های بسیار از گذشته لازم است تا صنایع مستقر در شهرک های صنعتی در تهیه زیرساخت های لازم با دولت مشارکت داشته باشند زیرا سود این همکاری، عاید خود صنایع خواهد شد.



استاندار خراسان رضوی افزود: وجود تصفیه خانه های فاضلاب در اطراف شهر مشهد سبب بازچرخانی آب و حفظ محیط زیست در کنار کاهش میزان آلودگی آب می شود. از سوی دیگر امیدواریم معضل، مرتبط با کشف رود تا ۲ سال آینده حل شود.

وی تصریح‌کرد: نقاط حادثه‌خیز مسیر جاده‌ای تا این شهرک باید ایمن سازی شود ولی در عین حال با توجه به عقب ماندگی ترمیم روکش آسفالت در بسیاری از مسیرهای مهم جاده ای استان خراسان رضوی، باید بر اساس منابع موجود و به بهترین وجه ممکن، توسعه و ایمن سازی جاده ای در خراسان رضوی، باید برنامه ریزی شود.

نظری بیان کرد: با توجه به اشباع حضور صنایع در منطقه غرب شهر مشهد، توجه و گسترش صنایع در منطقه شرق مشهد دارای اولویت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.