بخشدار خزل گفت: پروژه کارخانه کارخانه قند مهرگان نهاوند از مطالبات مهم کشاورزان این شهرستان است که به خاطر نبود اعتبار تعطیل شده است.

پروژه کارخانه قند مهرگان نهاوند تعطیل شده است

به گزارش قدس آنلاین، عباس تکلو روز دوشنبه ۱۶ آبان در بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از کارخانه قند مهرگان نهاوند، اظهار کرد: کارخانه قند ۵۰۰۰ تنی سمبل مهرگان نهاوند یکم آذرماه ۱۳۹۷ با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی وقت با مساحت ۱۴ هکتار و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پروژه کارخانه قند نهاوند ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این پروژه برای ادامه به تامین اعتبار نیاز دارد.

تکلو افزود: این پروژه ظرفیت تولید سالانه ۷۲ هزارتن شکر و قند را دارد و برای ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

بخشدار خزل ادامه داد: در آیین کلنگ‌زنی این پروژه وزیر جهاد کشاورزی وقت به کشاورزان شهرستان وعده داده بود که این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالیانه ۷۲ هزارتن را دارد و بخش عمده‌ای از مشکلات کشاورزان چغندرکار این شهرستان و استان را مرتفع می‌کند.

وی بیان کرد: این پروژه نقش مهمی در کشاورزی شهرستان دارد و یکی از مطالبات مهم کشاورزان شهرستان است که با توجه به اینکه از همان ابتدا مشکلات فراوانی داشت اکنون عملیات اجرایی این پروژه عملا تعطیل و متوقف شده است.

تکلو تاکید کرد: هرچند که این پروژه با حضور سرمایه‌گذاران جدید و اعضای هیأت‌مدیره، بحث اعطای وام و آغاز جدی پروژه در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت؛ اما تاکنون وعده‌هایی که برای ادامه بنای این کارخانه داده شده اجرایی نشده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.