تاثیر فیلم دیدن بر زندگی انسان ها از سال های گذشته مورد توجه همگان بوده است. سلیقه مردم در انتخاب ژانر فیلم با یک دیگر متفاوت است.عده ای ژانر ترسناک،عده ای تراژدی،عده ای اجتماعی،کمدی،درام و... دوست دارند اما مابین ژانرهای سینمایی، کمدی یا همان طنز یکی از پربیننده ترین گونه های ژانری در سینما است. فیلم «طبقه یک ونیم» یکی از همین فیلم های پرطرفدار است.

«طبقه یک ونیم»  کمدی پرطرفدار در سینما

به گزارش قدس آنلاین؛ این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است.
در راستای فیلم کمدی «طبقه یک ونیم» با «نوید اسماعیلی» کارگردان و «سیروس همتی» بازیگر این فیلم به گفت وگو پرداختیم.

اسماعیلی، کارگردان فیلم «طبقه یک ونیم» در خصوص محتوای فیلم که روایتگر ماجرای مدیر مالی یک کارخانه است، گفت: در این فیلم بازیگر از دوربین مداربسته می ترسد اما از چشم خدا نمی ترسد. طبقه یک و نیم در زمان کرونا ساخته شد اما اکران نشد و من ترجیح دادم در شرایط حال که روحیه مردم خوب نیست،این فیلم کمدی اکران شود بلکه تاثیری در خوب شدن حالشان داشته باشد.زیرا من معتقدم خنداندن مردم حتی برای یک ثانیه ارج و قُرب خیلی زیادی دارد.

وی از همکاری خود با «حسین نمازی» گفت و ادامه داد: ایشان قوت بسیار زیادی در نوشتن فیلم نامه دارد. «حسین نمازی» فیلمنامه ای به نام آسانسور داشت که تک لوکیشن بود و ما بعد از کلی صحبت تصمیم گرفتیم نام فیلم را به «طبقه یک ونیم» تغییر دهیم. این فیلم،اولین کار سینمایی من بود و دوست داشتم از لحاظ ساختاری کار سبکی برای من باشد. از زمان اکران فیلم تاکنون نزدیک به 1 میلیارد فروش داشتیم و استقبال بسیار خوبی را از مردم دریافت کردیم.

اسماعیلی از اکران فیلم جدید خود به نام «کاکل» خبر داد و اضافه کرد: بعد از فیلم «طبقه یک ونیم» من «کاکل» را ساختم که در ارتباط با دختران افغان و یک کار تراژدی است. در حال حاضر این فیلم برای اکران به جشنواره های خارجی فرستاده شده و پس از آن که عودت داده شد در کشور خودمان نیز اکران می شود. در حال حاضر هم در مراحل پیش تولیدفیلم «استعفا» هستم که یک فیلم جنایی است.


همتی، بازیگر فیلم «طبقه یک ونیم» با اشاره به نقش خود که کارمند مدیر مالی شرکت است افزود: این کارمند از شرایطی که برای مدیر خود پیش آمده بود به نحو احسن در جهت اهداف خود (اهداف غیر اخلاقی) استفاده می کند.نقش من در این فیلم بسیار جدی است،عوامل و بازیگران در این فیلم به صورت حرفه ای کار کردند و من بسیار از کارکردن در کنار آن ها لذت بردم.

وی با اشاره به این موضوع که هر بازیگری تمایل دارد در طیف کاری خود فلورانس بالا و پایینی داشته باشد عنوان کرد: من همیشه سعی کردم در نقش هایی که به من سپرده می شود، آورده و پیشنهاد همراه خود داشته باشم و تمام خودم را برای مردم بگذارم.

همتی از بازخوردهای خوب مردم نسبت به این فیلم گفت و ادامه داد: خیلی از عزیزانی که فیلم را تماشا کردند کامنت های بسیار خوبی در صفحه مجازی من به اشتراک گذاشتند.
خبرنگار: محدثه رضایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.