۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 829668

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی را تشریح کرد.

از ترافیک تهران چه خبر؟

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مجید رنجبر کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبح 4شنبه 2 آذر ماه 1401 صورت پذیرفت ، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی در سطح معابر شهر تهران و روان بودن بار ترافیکی در این معابر هستیم.

سرهنگ رنجبرگفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم .

سرهنگ رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح ، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) دارای ترافیک بوده و بزرگراه نواب امروز خلوت و دارای بار ترافیک روان است.

سرهنگ رنجبر افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراهها در حال اجراست.

وی گفت: محور بزرگراه زین الدین جایگزین مناسبی برای بزرگراه نواب و جلال هم جایگزین مناسبی برای محورهای غربی است.

سرهنگ رنجبر خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی برخی مراکز آموزشی شهر تهران و برگزاری کلاس ها بصورت مجازی ، امروز شاهد حجم کمتر ترافیک در معابر بوده و پیش‌بینی می‌شود تا یک ساعت دیگر از این حجم کاسته شود ؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در معابر داشته و عجله‌ای برای انجام کارها ندارند می توانند ساعات دیگر اقدام به تردد کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.