انتخاب چهاردهم

وزیر کشور درباره افراد مشکوک‌التابعه گفت: ثبت احوال کشور بر اساس لیستی استعلامات لازم را انجام داده و پس از تائید شورای تامین استان کارت‌های شناسایی موقت به آن‌ها داده خواهد شد.

کارت شناسایی مشکوک‌التابعه‌ها در انتظار شورای تأمین

احمد وحیدی در حاشیه آیین آغاز طرح تحول روستایی در گفت‌وگو با قدس خراسان در خصوص افراد فاقد هویت حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: اگر منظور از فاقد هویت افراد مشکوک التابعه است ثبت احوال کشور بر اساس لیستی استعلامات لازم را انجام داده و پس از تائید شورای تامین استان کارت‌های شناسایی موقت به آن‌ها داده خواهد شد.

وزیر کشور افزود: تائید این افراد و شناسایی آن‌ها فرایندی دارد که باید طی بشود اما این کار خیلی زود به سرانجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در طرح تحول روستایی اقدامات زیادی در دولت طراحی شده، یکی از این موارد تسهیلات مسکن روستایی است که با جدیت برای ساخت مسکن مقاوم پیگیری خواهد شد.

وحیدی با بیان اینکه در بحث آب قراردادهایی با وزارت نیرو و قرارگاه محرومیت‌زدایی انجام شده است، تصریح کرد: همچنین در حوزه گاز وزارت نفت مکلف شده تعداد کمی از روستاهایی که باقی‌مانده را به سرانجام برساند.

وی افزود: در وزارت کشور برای رسیدن به بخش روستایی قرارگاه جهادی ساماندهی شده که در حوزه توانبخشی، آموزش و در حوزه فناوری‌های جدید اقداماتی را انجام می‌دهند.

وحیدی گفت: امروز نشستی که در خراسان رضوی انجام شده برای یک حرکت جدید در استان طراحی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.