مدیر کتابخانه دانشگاه رضوی گفت: کتابخانه دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیش از ۹ هزار کتاب را در غالب طرح اهدای دانش و دانایی به نهادها و مدارس علمیه هدیه کرد. 

بیش از ۹ هزار کتاب از سوی دانشگاه رضوی اهدا شد 

به گزارش قدس خراسان، به نقل از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین انسان از اهدای بیش از ۹ هزار کتاب مازاد در کتابخانه با مجوز سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۹ هزار کتاب ۶ هزار جلد از کتب فقهی را به مدرسه علمیه فقاهت عالم آل محمد(ص) هدیه دادیم.

مدیر کتابخانه دانشگاه رضوی افزود: ۲ هزار جلد هم با موضوعات فقهی و دروس ادبیات عرب و نشریات مناسب جهت تجهیز مدارس علمیه در قالب طرح اهدای دانش و دانایی به مدیریت حوزه علمیه خراسان در یک مرحله اهدا شد.


وی بیان کرد: تعداد هزار جلد کتاب هم پس از ثبت و فهرست نویسی به پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی جهت تجهیز کتابخانه ارسال شد.


حجت الاسلام انسان افزود: تعداد ۲۵۰ جلد از کتابهای تخصصی به دانشجویان دوره دکتری و ۳۵ جلد به کارگروه اقتصاد معاونت پژوهشی حوزه علمیه خراسان اهدا شد.


مدیر کتابخانه دانشگاه رضوی گفت: تعداد ۱۰۰ جلد از کتاب های کودک به زبان عربی و انگلیسی به مدرسه ای محروم در شهرستان شادگان واقع در استان خوزستان نیز هدیه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.