یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار همپوشانی گروه‌های مقاومت برای مقابله با توطئه‌های دشمن صهیونیستی شد.

خالد البطش خواستار همپوشانی میدانی برای مقابله با توطئه‌های دشمن صهیونیستی شد

به گزارش قدس آنلاین، خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تاکید کرد، فعالیت و اقدامات در صحنه ملی نیازمند همپوشانی بیشتری بین احاد تشکیل دهنده ساختار مقاومت فلسطین است.

البطش که در کنفرانس جنبش ابتکار عمومی فلسطین سخنرانی می‌کرد، افزود: خون شهیدان فلسطین که آخرین آنها شهدای گردان جبع بودند، خون‌های به زمین ریخته شده برای آزادی و بازگشت‌اند و در اقدام ملی جا برای فعالیت همه فلسطینیان که با هدف پایان دادن به اشغالگری و حفظ حقوق ملی ماست، وجود دارد.

این رهبر جهاد اسلامی در ادامه گفت: خطراتی که تشکیل کابینه راستگرای افراطی به وجود آورده هر فلسطینی را بر آن می‌دارد که وارد فعالیت‌های میدانی و روی زمین در مقابله با اشغالگری، یورش‌ها و عربده کشی‌های مهاجران شهرک نشین قرار بگیرد و نیاز به وحدت در میدان را برای خنثی کردن تمامی توطئه‌های دشمن بیشتر و حیاتی تر می‌کند.

البطش در این کنفرانس که به طور همزمان در غزه و رام الله برگزار شد، بر لزوم قطع تمامی ارتباطات و هماهنگی‌ها با دشمن صهیونیستی تاکید و خواستار عدم مهیا کردن ابزاری اضافی برای صهیونیست‌ها جهت ضربه زدن به مقاومت شد.

او در این راستا خواهان پایان دادن به اختلاف و چند دستگی فلسطینی شده و با انتقاد ضمنی از درجا زدن‌ها و کارشکنی های صورت گرفته در این زمینه تاکید کرد، این نوع رفتارها نمی‌توانند به پایان دادن به مشکلات مردم کمک کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.