حضور قدرتمندانه فرا سرزمینی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های عبری زبان پیدا کرده است.

وحشت صهیونیست‌ها از حضور فرا سرزمینی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه معاریو در شماره امروز دوشنبه خود نوشت: اسرائیل به شدت از حضور دو کشتی جنگی ایرانی در آب‌های منطقه‌ای استرالیا یا نزدیک آن نگران است.

در این گزارش آمده است: دو کشتی ایرانی در حال آزمایش و پایش میزان توانمندی دریایی ایران در فاصله‌هایی دور از سواحل کشورشان هستند، زیرا ایران می‌خواهد تا توان خود را به رخ جهانیان به ویژه آمریکا و اسرائیل بکشد.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، ایران نشان داده است که هراسی از تحریم‌های اعمال شده از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا علیه خود ندارد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: کشتی‌های ایرانی سعی دارند تا گشتی دور دنیا زده و ثابت کنند که توانمندی و بازوهای فرا سرزمینی دور بردی در اختیار دارند.

معاریو در ادامه گزارش خود از توانمندی ایران در دور زدن تحریم‌های نفتی هم سخن گفت و نوشت، روند صدور نفت ایران طی ماه‌های اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته است و محموله‌های بیشتری را به چین، سوریه و ونزوئلا صادر کرده است.

گفتنی است رسانه‌های دیگری همچون اسرائیل دیفنس هم در گزارش‌هایی از حضور کشتی‌های نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در نزدیکی مرزهای ایالات متحده و در خلیج پاناما سخن گفتنه و نسبت به آن ابراز نگرانی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.