وزیر ورزش و جوانان قرار گرفتن خود در لیست تحریم‌های اروپا را مایه غرور و افتخار دانست و گفت: براساس دین اسلام، چنین اتفاقاتی را باید به فال نیک بگیریم

سجادی: در برابر تحریم، حس غرور و افتخار می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره قرار گرفتن نامش در لیست تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا، گفت: در دین مبین اسلام اعتقاد بر این داریم که باید چنین اتفاقاتی را به فال نیک بگیریم. دین اسلام به ما آموخته چگونه در برابر استکبار ایستادگی کنیم، چطور عمل کنیم تا برای مردم مفید باشیم و خدمت کنیم و از خودگذشتگی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ما برای حفاظت از این کشور خون داده‌ایم، افزود: ما برای حفظ این کشور از خون و جان خود گذشته‌ایم. امروز در کشور خانواده‌های شهید و جانباز را شاهد هستیم که برای حفاظت از آب و خاک این وطن از جان عزیزان خود مایه گذاشته‌اند. حتی شاهد خانواده جانبازانی هستیم که شب تا صبح در اندیشه تامین اکسیژن عزیزانشان هستند که با جان خود از کشور دفاع کرده‌اند. امروز تنها تحریم شده‌ایم که در برابر سختی‌هایی که یک جانباز شیمیایی تحمل می‌کند، هیچ است.

عضو کابینه دولت سیزدهم همچنین گفت: در برابر این تحریم حس غرور و افتخار می‌کنم. مردم عزیز بدانند استکبار، به غیر سیاسی‌ترین اتفاق دنیا یعنی ورزش چنگ انداخته است، «ورزش عاری از سیاست» در همه جای دنیا در منشور و شعار المپیک است.

وی افزود: امروز این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم. مردم آگاه باشند دشمنان ایران و نظام جمهوری اسلامی و معاندین به ورزش روی آورده‌اند. این نشان می‌دهد عملکرد ما درست بوده و این مسئله باعث افتخار بنده است.

حضور ۳۰ درصدی تماشاچیان در استادیوم‌ها

سجادی درباره بازگشت تماشاچیان به استادیوم‌های ورزشی هم گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حدود ۳۰ درصد از تماشاچیان می‌توانند در تماشای بازی‌ها در استادیوم حضور داشته باشند.

براساس این گزارش، در یکی دو روز گذشته اتحادیه اروپا بسته تحریمی جدیدی را علیه ایران اعلام کرد که ۱۸ شخص و ۱۹ نهاد را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. در بین افرادی که اخیرا از سوی این اتحادیه تحریم شده‌اند، اسم حمید سجادی، وزیر ورزش هم به چشم می‌خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.