فرماندار مشهد از دستگیری ۲ نفر از عوامل آتش‌زدن بنرهای ویژه دهه فجر در این کلانشهر خبر داد.

عوامل آتش‌زدن بنرهای دهه فجر در مشهد دستگیر شدند

محسن داوری از دستگیری ۲ نفر از عوامل آتش‌زدن بنرهای ویژه دهه فجر در این کلانشهر خبر داد و افزود: این افراد شب گذشته دستگیر شده و تحقیقات در خصوص بررسی جزییات و سوابق احتمالی اقدامات این افراد ادامه دارد.

بر اساس اعلام شهرداری مشهد همزمان با دهه فجر امسال علاوه بر آذین بندی شهری و نصب پرده و تابلو، بیش از ۳۰ برنامه و برپایی نورافشانی در شهر مشهد برای گرامیداشت این ایام تدارک دیده شده است .

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در این خصوص گفت: به مناسبت دهه فجر فضا آرایی عرشه پل های شهر با هزار و ۱۱۶ پرچم، اکران تبریک دهه فجر در ۲۷۸ المان خورشیدی و ۵۰ چراغ گوبو و نصب پرچم بروی ۳۴۰ سازه مناسبتی شهر مشهد صورت گرفته است.

علی نجفی افزود: در حوزه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اقداماتی نظیر اکران های شهری مانند بیلبورد، استرابورد، قاب عکس مفاخر به میزان ۱۰هزار و ۵۲۴ مترمربع، نصب ۴هزار عدد آویز ستونی، نصب ۲هزار بیرقی سردری، نصب ۴هزار بیرقی بی آرتی در بولوار وکیل آباد، میدان فلسطین، بولوار طبرسی و اطراف حرم مطهر، نصب ۱۵۰۰ پرچم اهتزاز و ۲۰۰هزار متر ریسه پارچه ای در شهر و نصب ۱۳ پرچم ساختمانی بزرگ، ۱۰ پرچم عرضی بزرگ مقیاس پل ها و ۱۳۰ پرده عرضی خیابانی انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.