مسابقات بین‌المللی پرورش اندام مستریونیورس با حضور ۵۰۰ ورزشکار از ایران و حدود ۱۵ کشور دنیا به میزبانی مازندران در شهرستان رامسر آغاز شد.

مسابقات بین‌المللی پرورش اندام مستریونیورس در رامسر آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، از مجموع ورزشکاران شرکت کننده حدود ۱۰۰ ورزشکار از ۱۵ کشور اروپایی و آسیایی در دو بخش زنان و مردان به همراه حدود ۴۰۰ ورزشکار ایرانی با هم رقابت می کنند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران امروز در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایسنا، گفت: این مسابقات در رشته‌های مختلف مچ اندازی، قوی‌ترین مردان، فیتنس، پرورش اندام تا ۲۹ بهمن در چهار سالن ورزشی شهرستان رامسر به صورت همزمان برگزار می‌شود.

عبدالمهدی نصیرزاده افزود: مسابقات بخش مردان در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی‌ترین مردان و مچ اندازی و بانوان در ۲ رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: "رافائل سانتونخا" رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام نیز به رامسر سفر کرده و از نزدیک برگزاری این مسابقات بین‌المللی را زیرنظر و ارزیابی دارد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، برگزاری این مسابقات به میزبانی کشورمان را یک فرصت مهم و ارزشمند در سطح این رشته ورزشی در دنیا عنوان و اضافه کرد: البته برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی به لحاظ هزینه‌های مالی و ثبت نام برای ورزشکاران ایرانی که میزبانی آن در کشورمان درحال برگزاری است، بسیار مقرون به صرفه شده است.

نصیرزاده اضافه کرد: جوایز تعیین شده برای نفرات برتر این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شده است.

آئین افتتاحیه این رقابت‌ها عصر پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و ملی در رامسر برگزار شد.

این رقابت‌ها در چهار سالن ورزشی شهرستان از جمله مجموعه شهید چمران، اردوگاه شهید صدر و تله کابین رامسر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.