دبیرکل جنبش مجاهدین فلسطین با تاکید بر اینکه جنایات صهیونیست ها فراموش شدنی نیست، گفت: هر صهیونیستی که می خواهد زنده بماند هرچه سریعتر خاک فلسطین را ترک کنند.

دبیرکل جنبش مجاهدین فلسطین: جنایات صهیونیست ها فراموش شدنی نیست

به گزارش قدس انلاین، اسعد ابوشریعه روز شنبه در مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالروز تشکیل این جنبش افزود: پیام ما به رزیم صهیونیستی جنایتکار این است که هرکاری کنید و هر حیله و مکری به کار برید، هدف ما تغییر نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: هدف ما نابودی رژیم شماست، در مقابل شما ملتی قرار دارد که مانند دیگر ملت ها نیست، ملت فلسطین به اصول خود پایبند است و خون های ریخته شده را فراموش نمی کند و از یاد نخواهد برد که این رژیم چگونه بر روی خاک فلسطین تشکیل شده است.

ابوشریعه خطاب به صهیونیست ها گفت: ما جنایت ها و قتل عام را فراموش نمی کنیم، فراموش نمی کنیم که چگونه پدران ما را آواره کردید و چگونه اسیران ما را شکنجه و مقدسات را هتک حرمت در میان امت اسلامی فتنه گری کردید.

وی بیان کرد: شما هزینه این جنایت ها را خواهید پرداخت، خاک فلسطین را ترک کنید پیش از آنکه کشته یا غرق شوید، زیرا ممکن است مجاهدان غیر از به کشتن شما راضی نشوند و به اسارت شما اکتفا نکنند.

دبیرکل جنبش مجاهدین فلسطین تصریح کرد: مقاومان و مجاهدان فلسطین در کمین شما هستند و از همه طرف شما را زیرنظر دارند.

ابوشریعه اضافه کرد: توطئه هایی که ملت و مقدسات فلسطین با آن روبرو است بسیار بزرگ و ادامه دار است و از این رو باید همه نیروها و توان امت برای مقابله با این توطئه ها که بدترین آن ها عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و اسلامی با رژیم موقت صهیونیستی است بسیج شود.

وی افزود: هدف عادی سازی روابط با این رژیم جنایتکار، خالی کردن موضوع قدس و فلسطین از بعد اسلامی و عربی آن است.

ابوشریعه گفت: نیروها و ملت های امت اسلامی برغم بزرگ بودن توطئه ها، زنده اند و هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم موقت را رد و محکوم می کنند.

وی اظهار داشت: می دانیم که برخی رژیم ها با نیروها و ملت های خود که در کنار فلسطین ایستاده اند مبارزه می کنند و از هرگونه حمایت از مقاومت جلوگیری می کنند.

دبیرکل جنبش مجاهدین فلسطین گفت: در سالروز تشکیل جنبش مجاهدین فلسطین از همه کسانی که در کنار فلسطین ایستاده اند قدردانی می کنیم.

ابوشریعه اضافه کرد: از برادرانمان در ایران و حزب الله لبنان به خاطر ایستادگی دائمی در کنار ملت فلسطین برغم توطئه هایی که به خاطر این حمایت و این موضع با آن روبرو هستند تشکر می کنیم.

وی از ملت یمن نیز به خاطر ایستادگی در کنار مقاومت و ملت فلسطین و اعلام این ایستادگی و حمایت در مناسبت های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.