فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه خودروی تیگو و کشف ۲۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در شهرستان سلسله خبر داد.

توقیف خودروی تیگو حامل ۲۶ کیلو تریاک

به گزارش قدس انلاین، یحیی الهی پانزدهم اسفندماه اظهار کرد: در راستای طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان سلسله از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه خودروی تیگو در پوشش مسافرت خانوادگی مطلع و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی تیگو در پوشش مسافرت خانوادگی در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های همجوار به استان‌های  غربی کشور است.

الهی بیان کرد: سرانجام تیمی از مأموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان سلسله پس از هماهنگی قضایی در محور سلسله – دلفان  موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۲۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که بصورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.