پیشنهاد سردبیر

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد، گفت: در تأمین امنیت مرزها کوتاهی نخواهیم کرد.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران: در تأمین امنیت مرزها کوتاهی نخواهیم کرد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ‌مراسم افتتاح پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه با بیان اینکه همه راهبردها باید یک مابه‌ازا روی زمین داشته باشد و هر کشوری اگر ابتکار عمل داشته باشد اقتدار لازم را دارد و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند، اظهار داشت: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت‌های شیطانی معادل تخریب و قتل‌عام سایرین است و این معادله به‌عنوان نمونه کامل در غزه  مشهود است.

وی با بیان اینکه نیروهای زمینی‌ جبهه حق از فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند، تشکیل شده‌اند و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند، افزود: مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد و ملزم  به توسعه کمّی و کیفی در همه زمینه‌ها هستیم.

با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار آذربایجان غربی، سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء، سردار نائینی معاون روابط عمومی سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه که با هدف پشتیبانی از مأموریت‌های قرارگاه حمزه سیدالشهداء در منطقه شمال‌غرب افتتاح شد، پشتیبانی هوایی از پایگاه‌های مرزی در منطقه شمال‌غرب را انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.