معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهونیست‌ها بدانند که انتقام خون شهیدانی چون "میلاد حیدری" یک عملیات ساده نظامی نیست، بلکه انتقام واقعی آزادی بیت‌المقدس است.

سردار نقدی: آزادی بیت‌المقدس انتقام واقعی از صهیونیست آمریکایی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در آیین تشییع پیکر شهید مدافع حرم "میلاد حیدری" در قروه اظهار کرد: صهیونیست‌ها می دانند این حرکت قطعی است به همین دلیل سران آنها املاک و زمین در آمریکای لاتین خریده اند تا در پاتاگونیا اسراییل جدیدی تشکیل دهند ولی خواب دیده اند چرا که مردم بیدار شده و آنها را شناخته اند؛ لذا کارشان تمام است.

وی ادامه داد: این پیروزی بزرگی است که نشان می دهد چه کسی باید از صحنه روزگار محو شود و به تعبیر امام راحل رژیم صهیونیستی غده سرطانی، قهرمان جاسوسی و دو به هم زنی و توطئه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خیانت، ترور و تفرقه راهبرد همیشگی آمریکا و اسراییل و ویژگی آنهاست ولی هیچگاه مرد میدان نبوده‌اند و نخواهند بود؛ چرا که فرزندان ایران اسلامی، ایمانشان به خدا است.

سردار نقدی با اشاره به شهادت میلاد حیدری در سوریه یادآور شد: دامان مادری که فرزند یتیمش را رشید، شجاع و بصیر تربیت کرد و همسری که مشوق این جوانمرد در میدان مبارزه با دشمنان بود، بسیار ازرشمند و پاک است.

وی تاکید کرد: این خون پیام دارد و حضور همه شرکت کنندگان و مردم سلحشور و غیرتمند نشان از آن دارد که ملت ایران هیچگاه از شهادت هراسی ندارند و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و اسلام دفاع می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرآن کریم بزرگترین دشمن مومنان را صهیونیست ها معرفی کرده است، افزود:
اینها همان سرسخت ترین دشمنان اهل ایمان از ابتدای ظهور اسلام بوده و پشت پرده جنایت‌ها، خیانت‌ها و تفرقه افکنی‌ها بوده اند؛ همچنانکه امروز از ابتدای انقلاب نیز تاکنون دشمن ملت و نظام اسلامی بوده اند.

سردار نقدی تجزیه طلب های اوایل انقلاب در کردستان را مزدوران صهیونیست ها خواند و گفت: در ۴۴ سال گذشته ردپای صهیونیست آمریکایی در کشورمان برای ایجاد تفرقه و تشتت وجود داشته است.

وی تاکید کرد: در غم از دست دادن جوان مومن، پرتلاش و فداکار در راه اسلام غمگین هستیم اما از سویی خوشحالیم که دشمن اصلی چهره واقعی خود را به میدان آورده و از پوشش صدام و گروهکها و منافقین بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه همه باید برای حرکت بزرگ آزادی بیت المقدس آماده شویم گفت: مشکل امروز مانع نظامی نیست از نظر تسلیحات دفاعی مشکلی نداریم
صهیونیست ها ترسوتر از آن هستند اما افکار، اذهان و شرایط سیاسی باید آماده شود.

پیکر شهید میلاد حیدری بعد از تشییع در قروه، به زادگاهش روستای وینسار منتقل و به خاک سپرده خواهد شد.

پاسدار رشید اسلام "میلاد حیدری" از مدافعان حرم، سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حیدری اصالتاً اهل روستای وینسار شهرستان قروه است که در شهرستان قرچک سکونت داشت.

این شهید والامقام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.