موسسه دارالقرآن خانه کارگر در بخش موسسات قرآنی به دنبال کشف استعدادهای قرآنی در رشته حفظ است، از این رو خانواده‌های قرآنی علاقمند می‌توانند کودکان بین ۱ تا ۵ سال خود را به این موسسه معرفی تا تست‌ها اولیه از آن‌ها اخذ شود.

کشف استعدادهای قرآنی کودکان در نمایشگاه قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن،  مسئول غرفه دارالقرآن خانه کارگر درباره فعالیت قرآنی این موسسه در نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه ما به دنبال تست استعدادیابی کودکان یک تا پنج سال در رشته حفظ قرآن کریم هستیم. در این غرفه تست‌های اولیه حفظ قرآن گرفته می‌شود و سطح افراد را مشخص می‌کند.

قنبری یادآور شد: پس از تست استعدادیابی و سطح‌بندی کارشناسان ما آموزش تلفنی و مجازی را آغاز می‌کنند. پس از آن هر سه ماه یکبار از قرآن‌آموزان آزمون گرفته خواهد شد و متناسب با نمرات مدرک نیز ارائه می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این دوره‌های تخصصی نیز ما دوره‌های عمومی را هم برای دانشجویان، شاغلین و خانواده‌های پرجمعیت باتوجه به سطح توانایی افراد برگزار می‌کنیم.

سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ٢۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شب‌های قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.