خبر فوری

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 866626

آرنولد شوارتزنگر در ۷۵ سالگی هم دست از سر ژانر اکشن برنمی دارد و این روزها خودش را آماده بازی در «شکست» می‌کند.

اکشن کاری تازه آرنولد

به گزارش قدس آنلاین، آرنولد شوارتزنگر قهرمان سابق اکشن در فیلم تازه‌اش با اسکات ون کارگردان همکاری می‌کند. اسکات ون قبل از این آرنولد را در قسمت‌های قبلی اکشن ماجراجویانه و پربازیگر «بی‌مصرف‌ها» کارگردانی کرده است.

داستان اکشن شکست با حال و هوایی دلهره آور تعریف می‌شود و بازیگر در آن در قالب کاراکتری به نام تری رینولدز ظاهر خواهد شد.

نوه این کاراکتر به غلط متهم به ارتکاب جرمی می‌شود که مرتکب نشده و برایش پاپوش دوخته می‌شود. بعد از آنکه نوه تری به تحمل ۲۵ سال زندان در یک کشور خارجی مجبور می‌شود، زمان آن فرا می‌رسد که پدربزرگ پیر وارد ماجرا شده و کارها را در دستان خود بگیرد. این در حالی است که کاراکتر جوان داستان به دنبال فرار از زندان است و امیدوار است تری در انجام ماموریت خود موفق شود. تری در مبارزه ای سخت با زمان و چند شخصیت منفی پرقدرت، باید قبل از آنکه دیر شود نوه اش را از زندان مخوف فراری دهد.

شکست اولین فیلم اکشن آرنولد بعد از «ترمیناتور: تقدیر تاریک» و مجموعه جدید شبکه نتفلیکس به نام «فوبار» است.

رسانه‌ها از اسکات ون به عنوان یکی از فیلمسازان موفق ژانر اکشن یاد می‌کنند و می‌گویند آرنولد با فیلم تازه او دوباره سری در بین سرها در این ژانر معروف و پرطرفدار درخواهد آورد. فیلمنامه شکست را ون براساس داستان کوتاهی از ریچارد داوویدیو و با همکاری خود او نوشته است.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری این اکشن دلهره آور تعیین نشده و کار انتخاب بازیگران آن ادامه دارد.

بحث تولید شکست در شرایطی مطرح شده که قبل از این اعلام شده بود ون کار ساخت قسمت چهارم مجموعه اکشن بی مصرف ها را در روزهای پایانی سال جاری میلادی آغاز می‌کند.

مجموعه تلویزیونی فوبار آرنولد برای پخش استریم در ماه می پیش رو آماده می‌شود.

منبع: خبرگزاری صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.