مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت: مدیران کشتارگاه ها همپای مسوولان اجرایی پای کار و مجاهدان جبهه اقتصادی هستند و به تامین نیازهای مردم کمک می کنند.

مدیران کشتارگاه‌ها در تامین نیاز مردم پای کار هستند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم عصر یکشنبه در دومین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه های دام و طیور منطقه ۳ کشور در مشهد اظهار کرد: هر زمان امنیت غذایی مردم در تامین گوشت با مخاطره روبرو شد مدیران کشتارگاه ها همپای مسوولان اجرایی پای کار بودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: مدیران ستادی سازمان و مدیران کل دامپزشکی استان ها همواره در کنار حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور بوده اند و انجمن صنفی کشتارگاه های دام و طیور، از ابتدا در این سلسله نشست ها همراهی کرده اند.

آیت الله سید حسن ربانی، نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این نشست اظهار کرد: به کمک ظرفیت های موجود در کشور توانستیم در صنایع کشتارگاهی و غذای حلال تحول ایجاد کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی افزود: برگزاری این نشست به جهت هم افزایی و قدم برداشتن در راه پیشرفت کشورو کمک به ارتقای زمینه های تعالی در صنایع کشتارگاهی و غذای حلال است.

وی بیان کرد: انتظار بر این است که ناظرین و ذابحین در مجموعه های کشتارگاهی از میان انسان های صالح انتخاب شوند و با دریافت آموزش‌های لازم کار بهتری ارایه شود.

آیت الله ربانی تاکید کرد: باید در کنار هم با توجه به دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی و نیز دغدغه های موجود کار به صورت اصولی و حرفه ای پیش برود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.