دبیر ستادعلم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:مصوبه شورا در خصوص سیاست‌های سنجش و پذیرش قطعی و لازم‌الاجراست، مجلس نیز کمک کرده و نیاز داریم این همدلی ادامه داشته باشد.

دبیر ستادعلم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی: دبیرستان‌ها و مدارس بسیار شاخص و خوشنام از مصوبه کنکوری حمایت می‌کنند

رجبعلی برزویی در اخبار نیمروزی یکی از شبکه های تلویزیونی، با اشاره به مصوبه سیاست های سنجش و پذیرش شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سیاست های سنجش و پذیرش در آزمون سراسری ورود به دانشگاه سال ۱۴۰۲ و سال های بعدی قطعی و لازم اجرا است.

وی ادامه داد: این مصوبه که از سال گذشته مصوب شد، کاملاً درحال اجرا است، آموزش‌وپرورش و سازمان سنجش آموزش کشور تمام زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده اند.

دبیر ستاد علم و فناوری افزود: سازمان سنجش حتی یک آزمون را برگزار کرده، آموزش‌وپرورش تمام کارها برای ایجاد سوابق تحصیلی، و آزمون‌های استاندارد را انجام داده و دولت حمایت‌های لازم از مصوبه مذکور داشته است و مجلس نیز کمک کرده و نیاز داریم این همدلی با مجلس شورای اسلامی ادامه داشته باشد همه نسبت‌به این مصوبه حمایت لازم را داشته اند.

وی ادامه داد: دبیرستان‌ها و مدارس بسیار شاخص و خوش‌نام مرتب تماس گرفته و از این مصوبه حمایت می‌کنند، جامعه خود را برای این کار آماده کرده است و یقیناً یک تحول عظیمی در آموزش‌وپرورش و نظام تربیتی، و نظام تعلیم‌وتربیت ما شکل خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    خدا یا این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را خودت لغو کن