سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان حمله تروریستی به پالایشگاه میعانات گازی در شمال غرب این کشور که منجر به جان باختن ۶ نفر از نیروهای امنیتی پاکستان شد را قویا محکوم کرد.

سفارت ایران در پاکستان حمله تروریستی به پالایشگاه گاز این کشور را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، بخش دیپلماسی عمومی و رسانه سفارت ایران در اسلام‌آباد با صدور بیانیه‌ای حمله به تاسیسات یک پالایشگاه گازی واقع در ایالت خیبرپختونخوا که منجر به جان باختن نیروهای امنیتی شد، را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران با ابراز تاسف نسبت به جان باختن نیروهای پاکستانی در این حمله تروریستی، با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی می‌کند.

به گزارش منابع خبری پاکستان، تروریست‌ها بامداد سه شنبه به یک پالایشگاه استخراج گاز در شمال غرب پاکستان حمله کردند که طی آن چهار نفر از نیروهای پلیس و دو نگهبان کشته شدند.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسوولیت این حمله را برعهده گرفت. طالبان پاکستانی، سال هاست که از کوه‌های دور افتاده واقع در شمال غربی و در نزدیکی مرزهای این کشور با افغانستان دست به حملات تروریستی می‌زنند که عمده این حملات علیه نیروهای امنیتی و زیرساخت‌های دولتی پاکستان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.