یک مقام مسئول در وزارت علوم از برگزاری دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه استادان و کارکنان دانشگاه ها به منظور صیانت از دانشگاهیان خبرداد.

دنبال مچ گیری نیستیم/ برای پیشگیری از تخلفات برای استادان دانشگاه دوره های آموزشی برگزار می کنیم

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با اشاره به دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه استادان و کارمندان دانشگاه ها به منظور صیانت از دانشگاهیان گفت: یکی از مسائل مهمی که برای صیانت از وزارت علوم، دانشجویان، دانشگاه ها، استادان و کارمندان پیگیری می کنیم، پیشگیری از تخلفات و جرائم است.

وی ادامه داد: بنابراین به مرور در دانشگاه های مختلف حضور پیدا کرده و با استادان، اعضای هیئت رئیسه و هیئت های تخلفات نشست هایی را برگزار می کنیم، تا نوع جرائم و تخلفات شناسایی شود و با توجه به آن پیش بینی شود که بزنگاه و لغزشگاه ها کجاست.

مدیر کل دفتر هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی وزارت علوم افزود: ما به دنبال مچ گیری نیستیم بلکه می خواهیم از دانشگاهیان صیانت کنیم و متناسب با آن ها آموزش ها ارائه می شود.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای پیشگیری از تخلفات و جرائم ویژه استادان و کارکنان دانشگاه ها به منظور صیانت از وزارت علوم، استادان دانشجویان و کارمندان است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.