۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 882050

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی طی هفته گذشته بیش از ۱۳ تن انواع مواد مخدر کشف کردند.

پلیس در یک هفته بیش از ۱۳ تن موادمخدر کشف کرد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی طی یک هفته گذشته، بیش از ۱۳ تن انواع مواد مخدر کشف شده و ۴ هزار و ۵۶۲ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ طی پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان‌های سراسر کشور به ویژه در استان‌های شرقی و مرکز کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، سمنان و ... طی یک هفته گذشته طرح‌های ضربتی برخورد با سوداگران مرگ و پاک سازی نقاط آلوده اجرا شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات های غافلگیرانه ضمن شناسایی و توقیف ۳۶۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین موفق به کشف ۱۳تن و ۱۹۳ کیلو انواع مواد افیونی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از ۶ هزار و ۸۵۰ نفر تحت عناوین مختلف اعم از قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده و معتاد متجاهر، ۶ قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سردار کاکاوند همچنین به عزم و جدیت پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی ۲ هزار و ۳۸۵ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و بیش از ۲ هزار و ۱۷۷ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خاطرنشان کرد: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و شایسته است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.