بیست و دومین جلسه انجمن عصر داستان با حضور «فاطمه سلیمانی ازندریانی» نویسنده جوان کشورمان در مشهد میزبان علاقمندان به داستان‌نویسی و ادبیات خواهد بود.

نویسنده کتاب «به سپیدی یک رویا» میزبان داستان نویسان مشهدی خواهد بود

بیست و دومین جلسه انجمن عصر داستان با حضور «فاطمه سلیمانی ازندریانی» نویسنده جوان کشورمان و با دبیری «نگارتشکری» در مکتب هنر رضوان مشهد میزبان علاقمندان به داستان‌نویسی و ادبیات خواهد بود.گپ و گفت در مورد داستان‌نویسی و انتقال تجربیات از جمله مواردی است که در این نشست بحث و گفتگو خواهد شد.

فاطمه سلیمانی ازندریانی متولد سال 1362، لیسانس اقلیم شناسی،  عضو تحریریه فصل نامه دانشجویی تمدن ۱۳۸۲-۱۳۸۴، عضو تحریریه گاهنامه کوثر پیام مهر – نشریه داخلی مؤسسه خیریه فاطمه زهرا (س)، کارشناس کتاب و مدرس داستان نویسی است که همکاری با نشریات راه یار، نشریه شیرازه و گروه معارف صدا و سیما و همچنین داوری در جشنواره های روایت پیشرفت، می خواهم بمانم و مهرواره سوره مهر در رزومه خود دارد.

از آثار این نویسنده فعال و جوان می‌توان به کتابهای «خاکستری یک کابوس»، «به سپیدی یک رویا»، «رد سرخ جامانده بر فنجان»، «یک خوشه انگور سرخ»، «طلوع روز چهارم»، «یک روز بعد از حیرانی»، «دلی که نداشتی» اشاره کرد.

«فاطمه سلیمانی ازندریانی» نامزد جایزه پروین اعتصامی، برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی، برگزیده جایزه بین المللی کتاب سال رضوی، برگزیده همایش سوختگان وصل، همایش گنج پنهان، همایش جلوه سوگ را در کارنامه خود دارد.

انجمن «عصر داستان» از سال گذشته از سوی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی سال گذشته برپا شده است و نشست‌های عمومی این انجمن روزهای چهارشنبه در مشهد برگزار شود.

ارتقای کیفی و رشد ارزش‌های معنوی ادبی داستان در حوزه داستان‌های رضوی، سمت و سو بخشیدن به فعالیت‌های ادبی برای تداوم و ارتقاء داستان، شناسایی و کشف استعدادهای نویسندگی شهرستان مشهد، برقراری ارتباط و ایجاد شرایط مناسب برای پرورش استعدادهای بالقوه نویسندگی در مشهد، ارتقای سطح آگاهی عمومی‌ در زمینه ادبیات داستانی از طریق جذب علاقه‌مندان و نشر و اشاعه فرهنگ داستان‌نویسی و داستان‌خوانی در سطح جامعه ازجمله اهداف تشکیل انجمن «عصر داستان» است.
 
 بیست و دومین جلسه از سلسله نشست‌های «عصر داستان» چهارشنبه 24 خرداد ماه ساعت ۱۶ در مشهد، کوهسنگی۱۷، مکتب هنررضوان به‌صورت رایگان میزبان همه‌ علاقه‌مندان به این حوزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.