۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 884392

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش نوظهور سمنان که با قمه کشی مخل امنیت شهروندان شده بودند خبر داد .

دستگیری اراذل و اوباش در سمنان

به گزارش قدس انلاین،  سرهنگ اکبر قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام گزارش هایی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر اینکه افرادی با قمه کشی اقدام به قدرت نمایی ، ایجاد وحشت و تخریب اموال مردم و فحاشی در پارک شقایق سمنان باعث رعب وحشت اهالی و کسبه محل شده اند ، با توجه به حساسیت بالا ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت . 

وی افزود : در تحقیقات اولیه صحت موضوع مورد تایید قرار گرفت و بلافاصله اکیپی از این پلیس برای شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش وارد عمل شدند . 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس اطلاعات با اقدامات فنی و هوشمندانه و اشرافیت اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخبرین ۵ نفر از اراذلی که مخل نظم و امنیت در پارک یاد شده بودند را شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن آنها به صورت نامحسوس در فرصت مناسب و در عملیات منسجم و غافلگیرانه همه آنها را در مخفیگاهشان به جرم عربده کشی ، قدرت نمایی و تخریب اموال مردم دستگیر کردند .

 سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد : پاسخ پلیس به اراذلی که بخواهند به مردم شریف شهر ظلم کند قاطع و پشیمان کننده خواهد بود ، و از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده و یا داشتن اطلاعی از این افراد موضوع را سریعا از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.