به همت خیر نام آشنای نیشابوری، دانش آموزان این شهرستان صاحب یک سالن ورزشی استاندارد شدند.

 سالن بزرگ ورزشی خیرساز در نیشابور افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: به همت آقای عبدالرضا وکیلی خیر نام‌ آشنای مدرسه ساز نیشابوری، یک مجتمع بزرگ ورزشی در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع در حال احداث است.

حمیدرضا خان محمدی افزود: امروز مرحله اول این مجتمع بزرگ، که یک سالن ورزشی چند منظوره استاندارد با ۲۵۰۰ متر زیر بنا است، افتتاح و تحویل آموزش و پرورش نیشابور شد.

وی ادامه داد: احداث این سالن ورزشی که به نام پهلوان یعقوبعلی شورورزی نامگذاری شده است، حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه در بر داشته، که ۵۰ درصد آن به همت آقای وکیلی و بقیه نیز توسط دولت تامین شده است.

خان محمدی اظهار کرد: تمام امکانات، فضاها و تجهیزات این سالن ورزشی، کاملاً استاندارد ساخته شده است، به طوریکه از این سالن علاوه بر استفاده دانش آموزان دختر و پسر نیشابوری، می توان برای برگزاری مسابقات رسمی استانی و حتی کشوری استفاده کرد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای عبدالرضا وکیلی علاوه بر احداث این مجتمع بزرگ ورزشی که در بلوار پژوهش, مقابل دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور ساخته شده است، تا کنون ۱۰۰ مدرسه کامل و مجهز، در زادگاه خود نیشابور، احداث کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.