انتخابات

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۱۲ همایش در راستای ارتقای مهارت های زندگی خانواده های تحت حمایت، تغییر نگرش مخاطبین نسبت به ازدواج و افزایش انگیزه تحصیلی مخاطبین تحت حمایت در خراسان رضوی برگزار می شود. 

برگزاری ۱۲ همایش فرهنگی تربیتی در خراسان رضوی 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد افشارنیا اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه سال جاری ۱۲ همایش در راستای ارتقای مهارت های زندگی خانواده های تحت حمایت، تغییر نگرش مخاطبین نسبت به ازدواج  و افزایش انگیزه تحصیلی مخاطبین تحت حمایت برگزار می شود. 

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه ۶ همایش در مشهد و ۶ همایش در شهرستان های نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، قوچان، سبزوار و فیروزه برگزار می شود، گفت: به صورت میانگین مخاطبین در هر همایش  ۱۸۰ نفر پیش بینی شده است. 

وی افزود: ۳ همایش مربوط به حوزه تحصیلی دانش آموزان، ۲ همایش مربوط به زوج های جوان، ۲ همایش در خصوص ازدواج موفق برای دختران در آستانه ازدواج و یک همایش با موضوع پیشگیری از اعتیاد و ۴ همایش دیگر با موضوع مهارت های زندگی و فرزند پروری برای مادران سرپرست خانوار و خانواده های دارای سرپرست از کار افتاده است.

افشارنیا با بیان اینکه تاکنون ۴ همایش برگزارشده و استقبال خوبی صورت گرفته است، گفت: از اساتید مجرب و برجسته چون دکتر صادقیان، دکتر عیسی نژاد، دکتر خاکپور، دکتر سعادتی و ... بهره می بریم. 

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: این همایش ها با محوریت مرکز مشاوره راه زندگی «رز» برگزار می شود. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.