کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، در مصاحبه جدیدش به جای شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون خودش درمورد آفریقا صحبت کرد.

نه پی‌اس‌جی، نه رئال، امباپه به آفریقا فکر می‌کند!

کیلیان امباپه در بازار نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه‌ترین بازیکن فوتبال اروپاست.

ستاره فرانسوی در نامه‌ای رسمی اعلام کرد قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید نمی‌کند و فصل 24-2023 آخرین سال حضورش در پاریس خواهد بود.

درحالیکه این بازیکن از سوی رئال مادرید زیر نظر گرفته شده، باشگاه فرانسوی به او اعلام کرد که در این تابستان باید قراردادش را تمدید کند وگرنه به فروش می‌رسد.

امباپه که به کامرون، محل تولد پدرش سفر کرده در مصاحبه با سایت NCI اسپورتس درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

او درباره نژادپرستی در فوتبال گفت:"ما باید بیشتر کار کنیم، باید بهترین فرمول را پیدا کنیم. در سال 2023 غیرممکن است که این اتفاقات رخ دهد. آخرین مورد وینیسیوس بود اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد. در را نباید به روی این رفتارها باز گذاشت."

آینده فرزندانم؟

بولت زیر مجموعهتمام عمرم را در فرانسه گذرانده ام اما فرزندم ممکن است متفاوت باشد. اگر در کامرون زندگی کنم، فرزندم کامرون را بیشتر دوست خواهد داشت، اما اگر در فرانسه باشد، با فرانسه خواهد بود. هیچ تصمیمی برای او نخواهم گرفت، نمی گویم چه کاری انجام بدهد یا ندهد. من کارهای زیادی برای انجام دادن در کامرون، با بنیاد و خانواده ام دارم... من به دنبال راهی برای مشارکت هستم. می خواهم کارهای زیادی انجام دهم تا دوباره فرانسه را خوشحال کنم. ما مدرسه ای برای ناشنوایان ساخته ایم. می خواهیم مشارکت داشته باشیم، پروژه های بسیار بیشتری داریم.  برای من مهم است وگرنه اینجا نبودم. خودم می خواهم این کار را انجام دهم.

اقامت در کامرون؟

بولت زیر مجموعهبرای کمک کردن، هیچ مرزی وجود ندارد. اگر همه ما حداکثر آنچه را که می‌توانیم انجام دهیم... قرار نیست دنیا را نجات دهیم، اما مهم این است که حداکثر کار ممکن را انجام دهیم. پروژه های خوبی که تاثیر دارند، تنها بازیکنی نیستم که کمک می کنم. می‌خواهم تاثیر داشته باشم... بسیاری از اوقات بازیکنان این کار را انجام نمی دهند، اما به این دلیل نیست که آنها نمی خواهند، بلکه به دلیل کمبود دانش است. اصالت من به کامرون مربوط می‌شود اگرچه زیاد به اینجا نیامده ام. من همیشه خوشحالم که اینجا حضور دارم.  به باشگاه‌های آفریقایی نگاه می کنم، دوستانی در تیم های آفریقایی دارم، قلبم به آفریقا نزدیک است."

تیم های آفریقایی؟

بولت زیر مجموعهتکامل زیادی در فوتبال آفریقا وجود دارد. قبلاً فاصله وجود داشت که دیگر وجود ندارد. در جام جهانی گذشته مراکش را می بینیم، تونس در مرحله گروهی فرانسه را شکست داد... تیم های باکیفیت، بازیکنانی در تیم های سراسر جهان... سطح هر سال بالاتر می رود.  می بینیم که سطح بالایی دارند. احترام زیادی برای این تیم ها وجود دارد.  بازیکنان بزرگی هستند، مانند سادیو مانه، اشرف... آنها در بهترین تیم های جهان بازی می کنند.

دوستی با اشرف حکیمی

بولت زیر مجموعهاو بیش از اینکه دوستم باشد یک همراه در زندگی‌ام است، برای او بهترین‌ها را از نظر حرفه ای آرزو می‌کنم. من اتوئو و دروگبا را دوست دارم، آن‌ها دو بازیکن باورنکردنی بودند. در سطح باشگاهی همه چیز را برده‌اند. افراد مهم برای کشورشان آنها خیلی فعالیت داشتند و این فقط مختص به فوتبال نبود.

مراکش و جام جهانی؟

بولت زیر مجموعهمراکش تیم‌های بزرگی را شکست می داد. آنها یک جام جهانی باورنکردنی داشتند. خوشبختانه ما آنها را شکست دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.