با این تفاسیر برای علاقمندان به استقلال این سوال همچنان وجود دارد آیا نکونام با این وضعیت می تواند در لیگ بیست و سوم رقابت های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته باشد یا خیر؟ 

روزهای عجیب و سخت نکونام؛ جواد در منطقه بحران!

به گزارش قدس آنلاین، انتشار تصویر جواد نکونام با چهره‌ای مغموم زیر سرم در اتاق مربیان کمپ ناصر حجازی بیانگر حال روز نه چندان رضایت بخش سرمربی آبی‌ها در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر بود اما با این حال همچنان مدیران استقلال وعده حل مشکلات را به کادر فنی و بازیکنان استقلال می‌دهند تا مانع از تشدید حاشیه‌ها و تنش‌ها در اردوی این تیم شوند.

روزهای عجیب و سخت نکونام؛ جواد در منطقه بحران!

اما با این حال هیچ نشانه امیدوارکننده‌ای مبنی بر حل مشکلات آبی پوشان در مقطع کنونی وجود ندارد، به همین دلیل برخی نزدیکان نکونام به وی توصیه کردند روی وعده های بی سرانجام مدیران استقلال هیچ حسابی باز نکند و تنها با تکیه بر موجودی فعلی استقلال برنامه ریزی خود را آغاز کند.

همین عامل سبب شده نکونام فعلا در قبال خروج بازیکنان مازاد استقلال کمی با مکث و تردید رفتار کند هرچند که خروج آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده تاکنون قطعی به نظر می آید ولی تا مادامی که پول به باشگاه استقلال تزریق نشود امکان خروج آنها وجود ندارد.

با این تفاسیر برای علاقمندان به استقلال این سوال همچنان وجود دارد آیا نکونام با این وضعیت می تواند در لیگ بیست و سوم رقابت های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته باشد یا خیر؟ 

گفته می شود نکونام  که به هیچ عنوان از شرایط کنونی نقل و انتقالات استقلال راضی نیست امیدوار بود مدیران باشگاه استقلال زمینه بازگشت مهدی قایدی و امیرحسین حسین زاده را به استقلال فراهم آورد اما نبود منابع مالی کافی مانع از این اتفاق شده است و عجیب تر اینکه برخی اعضای هیئت مدیره استقلال وقتی با پیشنهاد نکونام رو به رو شده اند ادعا کردند بازگشت این دو بازیکن بسیار مطلوب است اما باید رقم قرارداد آنها بر اساس رقم تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال باشد در غیر این صورت قانون به آنها اجازه نخواهد داد که این دو بازیکن را به خدمت بگیرند.

این درحالی است که باشگاه بلژیکی طرف قرارداد حسین زاده صراحتا اعلام کرده استقلال اگر این بازیکن را می خواهد بایستی حدود 400 هزار دلار نقد بپردازد تا رضایت نامه وی برای بازی در استقلال صادر شود، از طرفی دیگر باشگاه شباب الاهلی امارات نیز اعلام کرده رضایتنامه قایدی در قبال دریافت مبلغ 800 هزار دلار صادر خواهد شد که در حال حاضر چنین پولی برای پرداخت به این باشگاه نیز وجود ندارد تا احتمال منتفی شدن حضور این دو ستاره در باشگاه استقلال جدی تر از هر زمانی شود.

درباره سایر خریدهای استقلال نیز اوضاع زیاد مساعدی برای کادرفنی آبی پوشان وجود ندارد تا حدی که گفته می شود ماجرای حضور خالدآبادی دروازه بان تیم امید و یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان نیز تا حدود بسیار زیادی منتفی است تا نکونام با یک شکست سنگین به استقبال افتتاحیه لیگ برتر برود و بدترین شرایط سال های اخیر را در استقلال تجربه کند.

اما فاجعه در اردوی استقلال وقتی جدی تر می شود که خبر می رسد استقلال به دلیل کمبود بودجه و فشارهای ناشی از بدهکاری های دوره های قبل ممکن است در پروسه جدب بازیکنان خارجی نیز ناکام بماند که آن وقت قصه پر غصه نکونام تلخ تر از هر زمانی دیگری می شود، دقیقا مثل اوضاع بحرانی امروز استقلال که آنها در دوران بدنسازی پیش فصل مجبورند به دلیل مشکلات مالی بدون مربی بدنشاز فرایند بدنسازی خود را سپری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.