رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف گفت: ۳۷۶ واحد نهضت ملی مسکن این شهرستان تاکنون از زیرساختهای لازم اعم از آب، برق و گاز برخوردار شده اند.

زیرساختهای ۳۷۶ واحد نهضت ملی مسکن خواف تکمیل شد

به گزارش قدس خراسان، محمد طاهری اظهار کرد: از مجموع حدود ۲۲ هزار نفر که تاکنون در ۶ شهر تابعه شهرستان خواف برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند ۹ هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شدند.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف ادامه داد: ۲ هزار و ۹۰۰ قطعه زمین تاکنون برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خواف تامین و هزار و ۶۷۱ واحد برای احداث به متقاضیان واگذار شده است.

وی گفت: از این تعداد ۷۹۳ واحد در شهر خواف، ۱۳۰ واحد در سنگان، ۳۷۷ واحد در قاسم آباد ، ۳۷۱ واحد مسکونی در نشتیفان و هفت مسکن در بخش سلامی در حال ساخت است.

در همین رابطه رییس اداره برق خواف نیز اظهار کرد: مرحله نخست تامین برق سایت ۳۷۶ واحدی مسکن ملی شهر خواف با توسعه ۱۹۰ متر شبکه فشار متوسط، هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه پست هوایی ۲۰۰ کیلوولت آمپر به پایان رسید.

محسن اولادی افزود: افزون بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات حقوق دولتی معادن و شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی برای تامین برق ۳۷۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خواف تامین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.