اداره کل آمار و پایش اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از تکمیل و توسعه بیش از ۴۹ هزار متر مربع ترمینال و پارکینگ فرودگاهی از ابتدای دولت تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

تکمیل و توسعه بیش از ۴۹ هزار متر مربع ترمینال و پارکینگ فرودگاهی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، اداره کل آمار و پایش اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: تکمیل و بهره برداری، توسعه ترمینال و اپرون (پارکینگ) فرودگاهی به مساحت بیش از ۴۹ هزار متر مربع از جمله عملکرد دولت در بخش هوایی در دو سال اخیر است.

همچنین بهره‌برداری از ترمینال و ساختمان جنبی فرودگاه گناباد مجموعا به مساحت ۲هزار و ۵۰ متر مربع، توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند به مساحت ۴۱۳۵ متر مربع، تکمیل ترمینال جدید فرودگاه سمنان به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع، ترمینال بین المللی فرودگاه ایلام به مساحت ۵هزار و ۸۰۰ متر مربع، توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد به میزان ۱۳ هزار متر مربع و توسعه اپرون فرودگاه بندر عباس به مساحت ۲۲ هزار متر مربع صورت گرفته است.

علاوه بر این در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما نیز تعمیر ۳۱ دستگاه موتور هواپیما با موفقیت انجام شده و ۳ فروند هواپیمای ATR و یک فروند هواپیمای A۳۱۹ به چرخه عملیاتی بازگشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.